جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
واکنش تند اپل به موبايل جديد پالم
-(9 Body) 
واکنش تند اپل به موبايل جديد پالم
Visitor 2109
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - به نظر مي‌رسد اپل رقيب خود را به محک آزمايش گذاشته و به طور کلي نسبت به آن بدگمان است. تيم کوک مدير اپل در غياب استيو جابز که در حال حاضر به خاطر بيماري از شرکت کنار کشيده است، اخيرا واکنش تندي نسبت به توليد گوشي جديد پالم - پالم پيري- ابراز کرده است.

در کنفراس مطبوعاتي اين هفته اپل که درباره‌ي سود سه ماهه‌ي اول امسال اين شرکت برگزار شده بود، يک خبرنگار، نظر تيم کوک در مورد صفحه سکرين مولتي‌تاچ پالم سوال کرد.

کوک مدير فعلي اپل نيز به تندي و ناملايمت پاسخ داد که شرکت او به رقابت علاقه دارد. اما هر کاري که لازم باشد، انجام مي‌دهد تا مالکيت معنوي منابع توليد حفظ شود.

او اضافه کرد که احتمالا برخي از شرکت‌ها مالکيت معنوي محصول اپل - آيفون - را دزديده‌اند. تيم کوک اشاره کرد که اپل از هر سلاحي که در اختيار دارد، براي تاديب اين گونه حرکت‌هاي خلاف قانون و نامشروع استفاده خواهد کرد. البته واضح است که او به طور مستقيم اسمي از پالم نبرد.

به نظر مي‌رسد منظور عمده تيم کوک از اين اظهار نظر مربوط به گوشي جديد پالم است که بر اساس تکنولوژي انحصاري اپل - مولتي‌تاچ - کار مي‌کند. پالم که در نمايشگاه لوازم الکترونيکي لاس وگاس امسال نظرها را به سوي خود جلب کرد، نشان داد که اولين قابليت‌هاي مولتي‌تاچ يک تلفن هوشمند که کاربران از آي‌فون انتظار داشتند را دارد.

از شيوه طراحي و ويژگي‌هاي پالم اين‌طور برمي‌آيد که اين تلفن همراه تنها براي رقابت با آي‌فون طراحي شده است. اين گوشي داراي صفحه نمايشي با قابليت بزرگنمايي بسيار بالا، جي پي اس ، امکانات بي سيم و دوربين 3.2 مگاپيکسلي و دوربين فيلم‌برداري است.

آي‌فون فايد برخي از اين ويژگي‌هاي پالم پيري است.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image