جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وب بهترين منبع خريد مشتريان
-(3 Body) 
وب بهترين منبع خريد مشتريان
Visitor 2465
Category: کامپيوتر
مهر- نتايج بررسيهاي يک شرکت تحقيقات انفورماتيکي نشان مي دهد که وب نقش مهمي در انتخاب مشتريان در خريد يک محصول ايفا مي کند.
موسسه Pew Internet and American Society Project در گزارشي نشان داد که فروشگاهها، ويترينهاي آنلاين و سايتهاي حراجهاي اينترنتي چون eBay نقش مهمي در تصميم گيري مشتريان در انتخاب يک کالاي خاص ايفا مي کنند. اين درحالي است که استقبال مشتريان از مغازه هاي وب مي تواند فروشگاههاي سنتي را با تهديد مواجه کند.
اين تحقيق نشان مي دهد که 10 درصد از 2 هزار و 400 مصرف کننده آمريکايي که در مصاحبه Pew Internet شرکت کردند اطلاعات مورد نياز خود را درباره خريد يک کالا از شبکه کسب مي کنند و اين اطلاعات را مهمتر از اطلاعاتي که از کانالهاي ديگر جمع آوري مي کنند مي دانند.
اين مصرف کنندگان اظهار داشته اند که تحقيقات خود را درباره کالاي مورد نياز خود به صورت آنلاين دريافت کرده و خريدهاي خود را به صورت آفلاين انجام مي دهند.
براساس گزارش وب نيوز، 56 درصد از کاربران اينترنت علاقه مند به موسيقي درباره محصولات موسيقي مورد نظر خود در اينترنت جستجو مي کنند اما تنها 22 درصد از اين کاربران آلبومهاي موسيقي را به صورت آنلاين مي خرند.
همچنين 39 درصد از کاربران اطلاعات مورد نياز خود درباره خريد و انتخاب تلفن همراه را در شبکه جمع آوري مي کنند اما تنها 12 درصد از اين تعداد از راه اينترنت خريد مي کنند. در اين مورد مشتريان ترجيح مي دهند به جاي استفاده از اطلاعات موجود در سايت توليد کننده تلفن همراه به سايت ها و وبلاگهايي که کاربران اينترنت راه اندازي کرده و تجربيات شخصي خود را در استفاده از محصول مورد نظر ارائه کرده اند مراجعه کنند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image