جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وبلاگ ها ستاره دار مي شوند!
-(5 Body) 
وبلاگ ها ستاره دار مي شوند!
Visitor 2294
Category: کامپيوتر
روزنانه هاي عطا - خبرها حاکي است که پس از ستاره دار شدن برخي افراد به دلايل عدم مهرورزي کافي و کمي تا قسمتي رد شدن آنها در گزينش دانشگاه ها، وبلاگ ها و پايگاه هاي اينترنتي نيز در حال ستاره دار شدن هستند و کمي تا قسمتي فيلتر مي شوند.

آقاي حميد پرويزي کارشناس فني شرکت ارتباطات نوين (مجري فيلترينگ و اهداي ستاره به پايگاه هاي اينترنتي) به خبرگزاري مهر گفته (پيوند از ايتنا) که مردم نبايد به سايت هايي که قبلاً فيلتر شده اند پيوند بدهند، چون ربات نرم افزاري ما آنها را علامت گذاري (ستاره گذاري) کرده و بعداً خدمتشان مي رسد. البته ايشان در مورد پيوند دادن به سايت هايي که بعداً فيلتر مي شوند و در آرشيو برخي وبلاگها و وبگاه ها وجود دارند، توضيحي ارائه نکرده اند. ايشان همچنين گفته اند که خطاي اين سيستم از ديد ما بالاست ولي از ديد سيستم بالا نيست و ديد سيستم مهمتر از ديد ماست!

البته ايشان در پايان مصاحبه راه فرار از دست اين ربات را هم ارائه داده اند که جاي بسيار شگفتي و تشکر دارد (پرويزي جون، تشکر، تشکر).

با توجه به شرايط پيش آمده، مراحل زير براي ايجاد پيوند توصيه مي گردد:

1- ابتدا خونسردي خود را حفظ کنيد.
2- سعي نماييد چند صفحه از آرشيو وبلاگ و يا نوشته هاي قبلي وبگاه مورد نظر را خوانده و با ديد روانشناسانه و بعضاً اجتماعي-سياسي-جنسي، روند فکري نويسنده و يا خط فکري وبگاه را حدس بزنيد.
3- مرحله 2 را براي 3 بازه زماني با فاصله حداقل دو ماه انجام دهيد (سعي نماييد تا حد امکان دو بازه زماني يکي در دولت قبلي و يکي در دولت فعلي باشد).
4- محتواي موجود در صفحه را مورد بررسي قرار دهيد تا کلمات نامشروع و نامناسبي مانند «پلاستيک» و يا نظاير آن، وجود نداشته باشد.
5- با توکل به خدا و دعا جهت عدم تغيير جهت فکري وبگاه هدف، پيوند را اعمال نماييد (اين گزينه نياز به کمي شانس هم دارد، اگر بد شانس هستيد بيخيال پيوند شويد).
6- هر چند وقت يک بار (حداقل هر هفته) به تمامي پيوندهاي قبلي که در مطالب شما وجود دارد، سر بزنيد تا خداي نکرده فيلتر نشده باشند. در صورت فيلتر بودن، به سرعت آنها را از پيوند در آورده و به سرويس هاي آرشيو صفحات وب مانند Google نامه بزنيد و عاجزانه درخواست کنيد تا آرشيوشان را پاک کنند.
7- در صورتيکه اطمينان به صحت مراحل قبلي، کمتر از 80% است، بي خيال پيوند شويد.
8- مطلب مورد نظرتان را منتشر نموده به مرحله 6 برويد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image