جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وبلاگ‌نويسي همچنان محبوب است
-(0 Body) 
وبلاگ‌نويسي همچنان محبوب است
Visitor 2508
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم - موسسه تحقيقاتي گارتنر بر پايه آخرين مطالعات خود به اين نتيجه رسيده است که در سال جاري ميلادي ميزان تمايل کاربران به وبلاگ‌نويسي افزايشي چشمگير خواهد يافت.
اين‌طور که بررسي‌هاي جديد نشان مي‌دهد، تا اواخر سال 2007 ميلادي تعداد وبلاگ‌هاي جهان به 100 ميليون عدد خواهد رسيد.
موسسه گارتنر اعلام کرده است که در حال حاضر 200 ميليون کاربر در سراسر جهان از وبلاگ‌نويسي دست کشيده‌اند که احتمال مي‌رود در سال آتي بخشي از آن‌ها بار ديگر به اين رسانه مجازي روي بياورند.
داريل پلامر(Daryl Plummer) يکي از کارشناسان اين موسسه مي‌گويد، مشکل اساسي در کاهش تمايل مردم به وبلاگ‌نويسي طي سال‌هاي اخير به اين برمي‌گردد که برخي از کاربران در اين اواخر از وبلاگ‌نويسي دست‌ کشيده‌اند و اين مسئله موجب شده تا آن‌ها دوباره به اين کار روي نياورند.
درحالي که تعداد زيادي از افراد ديگر تمايلي به وبلاگ‌نويسي ندارند، ميزان اشتياق افرادي که همچنان وبلاگ‌هاي خود را به‌روز مي‌کنند هرلحظه در حال افزايش است.
پلامر در اين باره گفت‌: "هر کس که فکر مي‌کند حرفي براي گفتن دارد در جريان وبلاگ‌نويسي مي‌تواند اين صحبت‌ها را به‌راحتي در اختيار ديگران بگذارد که اين مسئله موجب مي‌شود ارتباطات اجتماعي کاربران تقويت شود."
طي ماه گذشته شرکت Technorati که يکي از حاميان بزرگ وبلاگ‌نويسي محسوب مي‌شود اعلام کرد که روزانه 100 هزار وبلاگ در جهان ساخته مي‌شود و در کنار آن 3/1 ميليون وبلاگ به‌روز مي‌شوند.
Technorati براي به‌دست آوردن اين نتايج 57 ميليون وبلاگ را مورد بررسي قرار داد و در آخر مشخص شد، 55 درصد کل اين وبلاگ‌ها فعال هستند و دست‌کم هر سه‌ ماه يک‌بار به‌روز مي‌شوند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image