جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وجود جن و پري در خلوت نمايندگان
-(3 Body) 
وجود جن و پري در خلوت نمايندگان
Visitor 2240
Category: کامپيوتر
خبر ادغام سه وزارتخانه راه و مسکن و فاوا را که شنيدم، مبهوت و حيران شدم. چند لحظه‌اي به ذهنم خطور کرد که شايد از خبرهاي روز طبيعت، يعني سيزده فروردين يا همان سيزده بدر خودمان باشد که ظاهرا فرصت انتشار آن نبوده يا از قلم افتاده و در اين زمان اقدام به انتشار آن نموده‌اند.

چون چنين تصور نمودم، لبخندي به لبانم آمد و از آن گذشتم .هنوز حال و هواي بهاري سيزده فروردين در سرم بود که تلفن‌هاي متعددي از دوستانم داشتم؛ همه با موضوع خبر ادغام و لحني مملو از بهت و اندوه و غم.

صحت خبر برايم مسجل شد، اما هنوز باورش مشكل بود باز عقل ناقص خود را به کار انداختم تا علت آن را دريابم.

هر چه بيشتر فکر مي‌کردم بيشتر گيج مي‌شدم که ناگهان فکري به سرم زد که اندوهي گسترده وجودم را فرا گرفت.

پيش خود گفتم نکند اين موضوع سحر و جادو و جن و شايعات اين روزها به صحن علني مجلس نيز رسوخ نموده و نمايندگان محترم نيز مسحور گشته‌اند.

براي لحظاتي اين تصور باطل در ذهنم سنگيني مي‌نمود و پيش خود تصور مي‌کردم چه مي‌شود اگر امروز اين سه وزارتخانه در يكديگر و فردا روزي وزارتخانه‌هاي ديگر مثلا امور خارجه با جهاد و کشاورزي ادغام شوند؟ خلاصه در کش و قوس اين خيالات باطل بودم که بازهم صداي تلفن رشته افکارم را از هم گسست.

ساعتي از انتشار خبر گذشته بود و اين بار دوستان درباره علت و علل اين ادغام تحليل ارايه مي‌نمودند.

يکي مي‌گفت: از بس وزارتخانه بي‌وجودي بود. چقدر درباره مسايل و معضلات آي تي گفتيم و نوشتيم و فرياد زديم ولي دوستان انگار يک گوش‌شان در شده بود ديگري دروازه.

و نتيجه مي‌گرفتند که "بال مگس به ديوار چه خفته و چه بيدار" و با اين گفته‌ها خود را تسکين مي‌دادند.

ديگراني اين حرف‌ها را از روي احساس دانسته و مي‌گفتند بر فرض صحت عدم لياقت مسوولان مربوطه و عملکرد ضعيف آنها دليلي بر ادغام نيست و اگر با اين استدلال دست به اقدام زنيم، شايد کار ادغام کمي گسترده‌تر شود.

عده اي را نيز عقيده بر آن بود که تصميم مجلس بسيار عجولانه بوده است و از اينکه در بين نمايندگان محترم به قدر ادغام و روز طبيعت کافي افرادي واقف به اهميت فناوري فاوا وجود ندارد، اظهار تاسف مي‌نمودند.

و مي‌پرسيدند چگونه ممکن است وزارتخانه‌‌اي را که مسوول توسعه و به کارگيري يکي از حساس‌ترين و مهم‌ترين فناوري‌هاست بتوان يک شبه ادغام نمود آن هم در وزارتخانه‌هاي راه و مسکن.

و معتقد بودند اين تصميم اهداف آتي کشور را دچار لطمات و خسارات جبران‌ ناپذيري خواهد نمود.

دوستان ديگري هم بودند که انتقاد به مجلس را وارد نمي‌دانستند و از خود انتقاد مي‌نمودند که چرا فعالان حرفه به فکر نبوده‌اند که نمايندگاني در مجلس داشته باشند تا بتوانند از اهداف ملي دفاع نمايند و همچنين از اهميت فناوري فاوا براي ديگر نمايندگان بگويند.

پس از شنيدن فرمايش دوستان با دوستي عالم تماس گرفتم و سوالي که هنوز در ذهنم بود را با او در ميان گذاشتم.

که آيا ممکن است نمايندگان گرفتار جن و پري شوند؟

پاسخ داد: چنانچه در صحن علني باشند، چنين گرفتاري‌هايي امکان ندارد ولي در خفا، هم جن است و هم پري.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image