جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وداع با صفحه کليدها
-(2 Body) 
وداع با صفحه کليدها
Visitor 2265
Category: کامپيوتر
مهر- بيل گيتس رئيس و بنيانگذار مايکروسافت در جمع دانشجويان دانشگاه کرنگي ملون پيش بيني کرد که در آينده اي نزديک، صفحه کليد منقرض مي شود و جاي آن را صدا و نمايشگرهاي لمسي مي گيرند.
کساني که در تمام روز با رايانه کار مي کنند به خوبي مي دانند که کار همزمان با صفحه کليد و ماوس در ساعات طولاني تا چه حد مي تواند خسته کننده باشد.
به همين منظور بيل گيتس رئيس غول نرم افزاري دنيا در جمع بيش از هزار و 200 دانشجوي دانشگاه کرنگي ملون آينده رايانه هاي شخصي را بدون صفحه کليد پيش بيني کرد.
بيل گيتس در اين سخنراني پيش بيني کرد که از هم اکنون تا 5 سال آينده بيشتر جستجوهايي که در شبکه به وسيله کاربران انجام مي شود از طريق کنترل کننده هاي صوتي و يا از طريق لمس ساده صفحه نمايشگر با انگشت است.
بنيانگذار بزرگترين شرکت نرم افزاري دنيا در جمع دانشجويان کرنگي ملون اظهار داشت که در کل صفحه کليدها در آينده اي نزديک منقرض مي شوند و اين پديده در راستاي فرايند تکامل فعل و انفعال ميان انسان و ماشين است.
براساس گزارش آسوشيتدپرس، به گفته گيتس، مايکروسافت استراتژيهاي جديدي را به منظور دسترسي سريع کاربران به اطلاعات و فناوريهاي جستجو از طريق فعل و انفعالات لمسي و به خصوص صوتي در دستور کار دارد.
به اعتقاد بيل گيتس از طريق درونداد صوتي امکان موثرتر جستجو و ورود داده ها به روشي ساده تر و دقيقتر از جستجوي نوشتاري کلمات کليدي وجود دارد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image