جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وداع بيل‌گيتس با مايكروسافت
-(3 Body) 
وداع بيل‌گيتس با مايكروسافت
Visitor 2316
Category: کامپيوتر
موج-با عرضه ويندوز ويستا پس از پنج سال كار، بيل گيتس از رياست مايكروسافت كنار مي رود تا به كارهاي بشردوستانه خود برسد.
اين ثروتمند بزرگ به جز شركت مايكروسافت، يك بنياد كمك هاي بشردوستانه دارد و اعلام كرده به زودي شركت مايكروسافت را ترك مي كند تا بتواند به كارهاي خيريه خود برسد.
بيل گيتس در ويندوز ويستا، كارهاي زيادي انجام داده كه بيشتر آنها، به كنترل نرم افزار توسط والدين كودكان برمي گردد. اين شايد، تاثير پدر شدن بر روي بيل گيتس باشد.
وي در گفت و گو با مجله تايم، گفته است به فرزندش اجازه نمي دهد بيش از چند ساعت با كامپيوتر كار كند و ترجيح مي دهد بداند فرزندش به چه سايت هايي مراجعه مي كند.
بيل گيتس در سفري كه به داووس سوييس و اجلاس اقتصادي كرده بود، گفت به زودي تلويزيون در اينترنت ادغام مي شود. در اين گفت و گو از بيل گيتس خواسته شده بگويد چگونه ممكن است اين اتفاق بيافتد، چرا كه تاثير اين كار، به زبان ديگر نابودي مطبوعات چاپي و كتاب است.
آقاي گيتس مي گويد:«به تدريج به جايي مي رسيم كه به جاي پولي كه خرج كتاب و روزنامه مي كنيم، ترجيح مي دهيم يك تخته ديجيتال داشته باشيم كه خواندني هاي خود را روي آن نصب كنيم و از اينترنت، برنامه هايي را كه انتخاب كرده ايم ببينيم. اين كار، هم راحت تر و هم به صرفه تر است.»
مدير و صاحب شركت مايكروسافت مي افزايد:«ما در شركت مايكروسافت تيم تحقيق بسيار قدرتمندي داريم كه مي تواند تقاضاها و خواسته ها را پيدا كرده و براساس آن، حركت رو به جلوي فناوري را به ما انتقال دهد. اين تحقيقات نشان مي دهد به تدريج، جاي بسياري از چيزها عوض مي شود.»
وي اين گونه توضيح مي دهد:« شايد زماني شما فقط يك آينه مي گرفتيد تا خود را در آن ببينيد. قرار نبود آينه كار ديگري انجام دهد. اما حالا همه جا يك ال سي دي، يا يك صفحه نمايشگر هست. به تدريج آينه به ساعت مجهز شد، پس از آن دماي اتاق را هم نشان مي داد و حالا تبديل شده به صفحه اي كه تصاوير ديگر زندگي شما را هم نشان مي دهد. براي همين اگر شما الان به اينترنت نگاه كنيد، مي بينيد كه به دلخواه خود مي توانيد شبكه هاي خبري، برنامه هاي تلويزيوني و حتي سريال هاي مورد علاقه خود را ببينيد.»
وي كه بسيار به آموزش و ترويج تحصيل علاقمند است، به اين نتيجه رسيده كه هرچند فناوري پيشرفت كرده، تاثير زيادي بر روش هاي آموزشي نگذاشته، چرا كه تمامي فناوري مورد استفاده در محيط هاي تحصيلي، فقط مي تواند به بالابردن انگيزه كمك كند اما در يادگيري نقش چنداني نداشته است.
بيل گيتس، قرار است از ژوئيه 2008 ، ديگر در مايكروسافت نباشد. عرضه ويندوز ويستا، آخرين مجموعه اي بود كه بيل گيتس در كنار آن بود و ديگر در پروژه هاي آينده مايكروسافت، بيل گيتس حاضر نخواهد بود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image