جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود 'آي فون' به بازار آمريکا
-(1 Body) 
ورود 'آي فون' به بازار آمريکا
Visitor 1123
Category: کامپيوتر
بي بي سي - سرانجام پس از مدتها انتظار، عرضه تلفن همراه "آي فون" محصول شرکت اپل، در فروشگاه هاي آمريکا از روز جمعه 29 ژوئن (8 تير ماه) آغاز مي شود. برخي از مردم روزها در برابر فروشگاه هاي اپل و شرکت "اي تي اند اتي" (AT& T) در صف ايستاده اند تا اولين کساني باشند که اين گوشي را مي خرند.

انتظار مي رود هزاران نفر ديگر نيز در طول اولين روزعرضه تلفن همراه، براي خريد آي فون صف بکشند زيرا فروشگاه ها، فروش اين تلفن را تازه از ساعت 18 بعدازظهر (به وقت محلي) آغاز خواهند کرد.

آپل مي گويد به هر نفر بيش از دو آي فون فروخته نخواهد شد.

قيمت گران

عرضه آي فون در اواخر سال 2007 در اروپا و در سال 2008 در آسيا آغاز خواهد شد. از زماني که در ژانويه 2007 اين تلفن همراه در نمايشگاه سالانه فن آوري مک ورلد در سانفرانيسکو توسط استيو جابز، مدير اپل معرفي شد، بسياري از رسانه ها به اين موضوع پرداختند.

برخي از وبلاگ ها با گزارش لحظه به لحظه از صف هاي تشکيل شده مقابل فروشگاه هاي اپل بر هيجان مشتاقان اين گوشي تلفن افزوده اند. يک سايت اينترنتي به نام "گيزمودو" هم که اختصاص به وسايل الکترونيکي دارد، به طور زنده تصاوير ويدئويي از مقابل فروشگاه اپل در ساتفرانسيکو پخش مي کند.

در اين تلفن که يک صفحه نمايش 3.5 اينچي دارد، به جاي کليدهاي معمول، در آن از صفحه بزرگ حساس لمسي (touch-screen) استفاده شده است.

به اين ترتيب مي توان از صفحه کليد لمسي آن براي نوشتن پيام هاي کوتاه استفاده کرد، اين تلفن همچنين يک دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي نيز دارد.

به علاوه، با آي فون مي توان به اينترنت متصل شد، مانند آي پاد به موسيقي گوش داد و يا ويدئو تماشا کرد.

آي فون در دو نوع، با چهار يا هشت گيگابايت حافظه وارد بازار شده است. اپل مي گويد باطري اين تلفن همراه براي هشت ساعت مکالمه، شش ساعت استفاده از اينترنت و يا هفت ساعت تماشاي ويدئو مناسب است.

نقدهايي که اين روزها درباره تلفن همراه آي فون منتشر شده، همگي کمابيش مثبت بوده است اما کساني که به اين گوشي دسترسي داشته و مدتي با آن کار کرده اند مي گويند استفاده از صفحه لمسي براي تايپ کردن خيلي آسان نيست و سرعت بارگذاري اطلاعات در آي فون نيز بسيار کند بوده است.


آي فون
بسياري از علاقمندان به ابزارهاي الکترونيکي از مدتها قبل در انتظار عرضه آي فون بوده اند

به علاوه، اين تلفن همراه در شبکه هاي مخابراتي نسل سوم کار نمي کند و قابليت تبادل همزمان پيام کوتاه به صورت زنده را ندارد و تنها امکان انتخاب 25 نوع زنگ که از قبل در آن گذاشته شده را دارد.

اپل مي گويد که اميدوار است تا سال 2008، ده ميليون دستگاه از اين نوع تلفن را به فروش برساند که در اين صورت يک درصد از بازار تلفن همراه را به دست خواهد آورد.

قيمت نسبتا بالاي آي فون نيز مساله اي ديگر براي علاقمندان اين گوشي است. آي فون به بهاي 499 يا 599 دلار (با توجه به ويژگي هاي آن) عرضه مي شود
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image