جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود اپل به خاورميانه در زمستان
-(2 Body) 
ورود اپل به خاورميانه در زمستان
Visitor 2123
Category: کامپيوتر
در حالي كه تنها چند روز از عرضه نسل جديد گوشي همراه iPhone به بازارهاي جهاني مي‌گذرد بررسي ها نشان مي دهد كه اين گوشي بيش از يك ميليارد دلار درآمد براي اپل به ارمغان خواهد آورد.
iPhone 3G ، كه مجهز به GPS و فناوري هاي نوين ارتباطي است از پشتيباني جدي اپل بهره مند خواهد بود و اين شركت همزمان با عرضه آن فروشگاه آنلاين تازه اي به نام App Store را براي فروش بيش از 500 نرم افزار كاربردي قابل نصب بر روي گوشي عرضه نموده است.
بررسي هاي موسسه تحقيقاتي iSuppli نشان مي دهد كه در مرحله اول عرضه اين گوشي بين يك تا دو ميليون واحد از آن به فروش خواهد رفت كه درآمدي بيش از يك ميليارد دلار را براي اپل به ارمغان خواهد آورد.
در حال حاضر مدل 8 گيگابايتي و 16 گيگابايتي اين گوشي به ترتيب به قيمت 199 و 299 دلار به فروش مي رسند، ولي iSuppli بر اين باور است كه هزينه تمام شده ساخت اين گوشي ها براي اپل تنها 173 دلار است.
اپل خود پيش بيني كرده كه تا پايان سال جاري ميلادي بيش از 10 ميليون واحد iPhone 3G را به فروش برساند كه اين امر درآمد اين شركت را از محل فروش گوشي مذكور به بيش از 10 ميليارد دلار خواهد رساند.
در همين حال اگر چه iPhone 3G در مرحله اول تنها در 21 كشور جهان عرضه شد، اما اپل اعلام كرده كه تا قبل از پايان سال جاري ميلادي آن را در تعداد زيادي از كشورهاي جهان عرضه مي كند.
بر طبق اعلام اين شركت iPhone 3G در منطقه خاورميانه در كشورهاي مصر، قطر و اردن عرضه شده و به فروش خواهد رفت.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image