جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود كالاهاي غيراستاندارد حقوق مصرف كنندگان را تضييع مي كند
-(2 Body) 
ورود كالاهاي غيراستاندارد حقوق مصرف كنندگان را تضييع مي كند
Visitor 2357
Category: کامپيوتر
مدير عامل شركت ايران رهجو نماينده انحصاري شركت سوني در بخش IT‌ ايران اعلام كرد: ورود غيرقانوني كالاها و اجناس غيراستاندارد به كشور موجب تضييع حقوق مشتريان شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس محمد فيضي افزود: در حال حاضر متاسفانه برخي با سوءاستفاده از ماركهاي معتبر و شناخته شده اقدام به ورود و توزيع اجناس بي كيفيت خارجي در بازار مي كنند.

به گفته وي اين اجناس به دليل غيراستاندارد بودن از خدمات پس از فروش مناسبي نيز برخوردار نيستند، از اين رو مشتريان عليرغم پرداخت هزينه هاي فراوان نمي توانند از حقوق قانوني خود استفاده كنند.

مدير عامل شركت ايران رهجو معتقد است: علاوه بر مردم دولت نيز در اين بين متضرر مي شود زيرا برخي وارد كنندگان اين محصولات از پرداخت حقوق و عوارض قانوني نيز خودداري مي كنند.
فيضي تصريح كرد: اين اقدامات به شركتهايي كه به طور قانوني در كشور فعاليت مي كنند نيز آسيب وارد مي كند.

وي در ادامه به فعاليت اين شركت در كشور اشاره كرد و افزود: ايران هجو درحال حاضر به دليل ارائه خدمات مناسب سهم قابل توجهي از بازار داخلي را در اختيار دارد.

فيضي مي گويد: خدمات پس از فروش اين شركت با نظارت كامل شركت سوني ژاپن و طبق استانداردهاي موجود ارائه مي شود.

در ادامه مدير منطقه اي شركت سوني گلف كه در نمايشگاه الكامپ 2006 حضور داشت، اعلام كرد: متاسفانه بخش قابل توجهي از محصولات موجود در بازار ايران به كالاهاي غيراستاندارد اختصاص دارد.

"سالم ساتورو آراي" افزود: اين وضعيت متاسفانه به يكي از دغدغه هاي اصلي سوني و شركت ايران رهجو نماينده رسمي اين شركت در ايران تبديل شده است.

وي معتقد است: اين قطعات سخت افزاري به دليل عدم برخورداري از كيفيت و خدمات پس از فروش مناسب با قيمتي ارزان در بازار عرضه مي شود.

به گفته وي مشتريان نيز بدون اطلاع از اين موضوع اقدام به خريد اين قطعات كرده و پس از مدتي كوتاه دچار مشكل مي شوند.

وي اظهار داشت: اين وظيفه سازمان هاي ذي ربط و شركتهاي صاحب نام و معتبر است تا با اطلاع رساني مناسب مردم را با حقايق بازار آشنا كرده و اجازه ندهند تا حقوق مشتريان پايمال شود.

وي همچنين تصريح كرد: انتظار مي رود در اين زمينه مسوولان مربوطه نيز با تدوين قوانين و مقررات لازم و همچنين نظارت كامل بر حسن اجراي آن از ورود كالاهاي غيراستاندارد به كشور جلوگيري نمايند.

مديرمنطقه اي سوني گلف در ادامه به برگزاري نمايشگاه الكامپ 2006 در تهران اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه به صورت قابل قبول و مناسبي برگزار شد، گرچه مي توانست بهتر از اين نيز برگزار شود.

"سالم ساتورو آراي" با مقايسه نمايشگاه جي تكس و الكامپ 2006 گفت: عمده بازديدكنندگان نمايشگاه جي تكس را مسوولان دولتي و شركتها تشكيل مي دهند در حالي كه مخاطبان اصلي نمايشگاه الكامپ مصرف كنندگان نهايي و جوانان علاقمند هستند كه اين بسيار قابل توجه است.

وي ضمن توصيه به امكان فروش كالا در اين نمايشگاه افزود: جا دارد در اين نمايشگاه ها كه عمده بازديد كنندگان آن را مصرف كنندگان واقعي تشكيل مي دهند،‌ اين امكان مهيا شود تا آنان بتوانند محصولات مورد نظر را بدون واسطه خريداري كنند.

ساتورو آراي در پايان تاكيد كرد: تنها نماينده رسمي IT‌ سوني در ايران شركت ايران رهجو است و غيراز آن هيچ شركت ديگري در بخش IT‌ مورد تاييد سوني نيست.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image