جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود گول به بازي‌هاي اينترنتي
-(1 Body) 
ورود گول به بازي‌هاي اينترنتي
Visitor 2288
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم - کارشناسان از مدت‌ها پيش ورود گوگل را به حوزه بازي‌هاي کامپيوتري پيش‌بيني کرده بودند و احتمال مي‌دادند که اين اقدامات بتواند به عنوان راه نجاتي در جريان نابساماني وضعيت اقتصادي مورد استفاده قرار گيرد.
اين شرکت طي بيانيه‌اي اعلام کرد که به زودي نسخه بتاي فناوري جديدي را با نام AdSense for Games عرضه خواهد کرد که اين فناوري در اصل براي انتشار تبليغات مرتبط در بازي‌هاي آنلاين و مبني بر اينترنت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

برنامه AdSense گوگل تبليغات آنلاين را با محتويات سايت‌هاي اينترنتي سازگار مي‌کند و فناوري جديد اين شرکت با نام AdSense for Games، اين اقدام را براي بازي‌هاي کامپيوتري انجام مي‌دهد.
به عنوان مثال، تبليغات مربوط به مردان جوان در رشته‌هاي ورزشي مختلف، در يک بازي تحرکي و به اصطلاح اکشن به نمايش درمي‌آيد.

اين تبليغات به صورت ويديويي خواهند بود و کاربران پيش از انجام بازي‌هاي اينترنتي مورد علاقه خود و يا پس از اتمام بازي، آنها را مشاهده خواهند کرد.
به گفته کريستين اوستلين(Christian Oestlien) مدير توليد شرکت گوگل، فناوري جديد AdSense in Games به گوگل امکان مي‌دهد تا روش جديدي را در اختيار شرکت‌هاي بزرگ بگذارد تا آن‌ها، آسان‌تر بتوانند محصولات خود را به کاربران معرفي کنند.
کارشناسان از مدت‌ها پيش ورود گوگل را به حوزه بازي‌هاي کامپيوتري پيش‌بيني کرده بودند و احتمال مي‌دادند که اين اقدامات بتواند به عنوان راه نجاتي در جريان نابساماني وضعيت اقتصادي مورد استفاده قرار گيرد.
گوگل در اوايل سال 2007 ميلادي شرکت کوچک Adscape Media که در زمينه تبليغات در بازي‌هاي کامپيوتري فعاليت مي‌کرد را خريد.
کمتر از گذشت يک سال پس از اين ماجرا، مايکروسافت نيز Massive که در همين حوزه فعاليت مي‌کرد را خريداري کرد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image