جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وزارت ارتباطات گزينه بعدي احمدي‌نژاد
-(2 Body) 
وزارت ارتباطات گزينه بعدي احمدي‌نژاد
Visitor 2306
Category: کامپيوتر
ديده‌بان‌آي‌تي‌ - شنيده‌ها از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات حاکي از اين است که محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به معاونان خود دستور جمع آوري مدارک دفاعيه از وزارت تابعه خود را داده است.

به گزارش ديده‌بان‌آي‌تي‌ايران‌- طبق اخبار موثق و تاييد نشده خبر مي‌رسد، محمود احمدي نژاد‌ در پي برکناري دانش ‌جعفري وزير اقتصاد کابينه خود نوک پيکان خود را به سوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات چرخانده است.

اين خبر راهرو‌هاي وزارت ارتباطات و اطلاعات را بيش از پيش شلوغ کرده است و محمد سليماني دستور جمع آوري مدارک براي دفاعيه احتمالي را به معاونين خود داده است.

مشکلات مناقصه اپراتور سوم - کندي در روند خصوصي سازي شرکت مخابرات - کاهش اقبال شرکت ارتباطات سيار و عدم هماهنگي در مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از جمله نکات مورد بحث پرونده سليماني بشمار مي‌رود.

قابل ذکر است لايحه دولت در ادغام شوراهاي عالي و عدم اختصاص بودجه مورد نظر شوراي عالي فناوري اطلاعات‌ از موارد مورد اختلاف وزير ICT با رييس جمهور بود.

گفتني است چندي پيش رئيس جمهور با برکناري دانش جعفري موج تازه‌اي از برکناري‌هاي وزراي کابينه خود را آغاز کرده است و در حال حاضر محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و پور محمدي وزير کشور از کانديداهاي برکناري احتمالي کابينه محمود احمدي نژاد هستند
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image