جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود ماديران با ميوا به بازار قطعات كامپيوتري
-(3 Body) 
ورود ماديران با ميوا به بازار قطعات كامپيوتري
Visitor 2495
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - شركت ماشين‌هاي اداري ايران (ماديران) برند جديد خود MEVA را كه شامل لوازم جانبي كامپيوتر است، معرفي كرد.

مهرداد بحري، مدير كالاي برند ميوا، اين برند را شامل كليه لوازم جانبي كامپيوتر دانست كه در حال حاضر دو گروه محصولات ماوس و كيبورد آن آماده ورود به بازار مصرفي است و تا هفته آينده وارد بازار IT ايران خواهد شد. به گفته وي برند MEVA در تمامي طيف‌هاي بازار محصولات جانبي، محصولاتي را براي ارائه خواهد داشت و 2 اصل توجه به سليقه كاربران ايراني و مناسب بودن كيفيت و قيمت را در سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده است. بحري اذعان داشت كه براي نيازهاي متفاوت كاربران، در ميوا توجه شده و محصولاتي متناسب براي تمامي رنج كاربراي وارد بازار خواهد شد و محصولات خاص جهت كاربران حرفه‌اي، بازيگران بازي‌هاي رايانه‌اي، دارندگان لپ‌تاپ، كاربران خانگي و اداري طراحي شده است.
به گفته وي متولي اصلي اين برند مركز ماشين‌هاي اداري ايران يكي از زير مجموعه‌هاي شركت ماديران است و اين محصولات از گسترده‌ترين شبكه خدمات پس از فروش لوازم جانبي كامپيوتر در ايران بهره‌مند خواهد بود. وي كيبوردهاي ميوا را داراي 2 سال گارانتي تعويض و موس‌هاي اين برند را داراي 1 سال گارانتي تعويض دانست و گفت، 18 شعبه خدمات در مراكز استان‌ها و 392 نماينده خدمات پس از فروش در سراسر ايران، كه پشتوانه ماديران است، از محصولات ميوا پشتيباني خواهند كرد.
وي درباره مزيت‌هاي اين برند گفت: محصولات جانبي MEVA با توجه به سليقه كاربران ايراني توسط تيم R&D بخش ميوا، پس از انجام تست‌هاي كنترل كيفيت انتخاب شده‌اند.
مدير كالاي برند ميوا، در مورد معني اين كلمه و نحوه ورود اين برند در بازار گفت: ميوا اسم كهن پارسي به معني پويايي و شادابي است و به همين دليل هر يك از گروه محصولات ميوا با رنگ و نماد يك ميوه وارد بازار خواهد شد. كه در اولين گام ماوس‌هاي ميوا با بسته‌بندي نارنجي (پرتقالي) و كيبوردهاي ميوا در بسته‌بندي زرد (گلابي) عرضه مي‌شود و از اين به بعد هر 3 ماه شامل ورود يك گروه محصول از محصولات ميوا به بازار خواهيم بود.
وي در مورد نحوه ساخت اين محصولات گفت: محصولات اين برند ساخت معتبرترين شركت هاي سازنده لوازم جانبي است كه همانگونه كه گفته شد، از تست‌هاي كنترل كيفيت بخش R&D موفق بيرون آمده‌اند و به صورت CBU (كاملا ساخته شده) وارد كشور خواهد شد. وي در مورد برنامه‌هاي كلي اين برند در مجموعه ماديران گفت: ما در حال حاضر بر روي لوازم جانبي متمركز شده‌ايم تا با گسترده‌شدن كانال‌هاي فروش و بررسي بازار، اقدام به اضافه كردن محصولات ديگر به سبد محصولات ميوا كنيم.
بحري در مورد اهداف بلند مدت اين برند در بازار گفت: آينده ميوا از دو جهت بررسي و پژوهش شده است. بحث اول ورود به بازار داخل و بقاي اين برند در بين كاربران و بازار است كه تيم R&D در اين مورد تحقيقات گسترده‌اي را از دو سال پيش شروع كرده است و امروز شاهد ورود آن به بازار داخل هستيم و بحث دوم نيز مربوط به رقابت با برندهاي موجود در بازار داخل و راه‌يابي به بازارهاي بين‌المللي خواهد بود.
وي اضافه كرد: ما با سياست ارايه محصولات خود با خدمات پس از فروش و قيمت مناسب به حضور و بقا در بازار اميدواريم. همچنين MEVA قصد دارد امكان انتخاب بهتري از محصولات جانبي كامپيوتر را در اختيار كاربران قرار دهد و با مطرح كردن 2 سال گارانتي تعويض و پشتيباني مناسب باب جديدي را در بازار سخت‌افزار ايران باز كند، به طوري كه مشتريان ميوا از دريافت خدمات سريع و حرفه‌اي، مطمئن و آسوده خاطر باشند.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image