جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ورود مگافون به ايران با سرمايه 6/4 ميليارد دلاري
-(3 Body) 
ورود مگافون به ايران با سرمايه 6/4 ميليارد دلاري
Visitor 2304
Category: کامپيوتر
فارس- سومين اپراتور تلفن همراه روسيه در حالي قدم در بازار جذاب و تنوع طلب مخابرات ايران مي گذارد و مسووليت سنگين سرويس دهي بي نقص نسل سوم به مشتركان ايراني را مي پذيرد كه حدود يك ماه پيش تغييراتي اساسي را در اعضاي هيات مديره خود ايجاد كرده است.
OJSC يا همان مگافون در سال 2002 ميلادي متولد شد و اولين اپراتور روسي در استاندارد GSM 900/1800 محسوب مي شود، اين شركت روسي در حالي دفتر خود را با حضور مسوولان وزارت فناوري اطلاعات در تهران تاسيس كرد كه سومين اپراتور تلفن همراه روسيه محسوب مي شود و عمر زيادي از تاسيس و تجربيات آن در حوزه تلفن همراه نمي گذرد.
از سوي ديگر در 23 فروردين ماه مصادف با 11 آوريل سال 2008 ميلادي OJSC كه بيشترين سهام شركت را در اختيار دارد در تغييراتي گسترده در سطح هيات مديره، محمد آمرسي، آلكساندر اوكون، آيمو الوهولماپف ماريا كاستاريتسا و سه تن ديگر را به عنوان اعضاي جديد هيات مديره انتخاب كرد كه تغييراتي بنيادي در يك شركت محسوب مي شود.
31.3 درصد سهام اين اپراتور روسي كه اعلام كرده است قصد دارد 4.6 ميليارد دلار در حوزه تلفن همراه ايران سرمايه گذاري كند متعلق به Telecominves ، 26 درصد متعلق به Sonera Holding B.V. ، 25.1 درصد متعلق به CT-Mobile، 6.37 درصد متعلق به Telia International AB، 1.37 درصد متعلق به Telia International Management، 8 درصد متعلق به International Growth Fund Limited و 1.5 درصد متعلق به Comtact-C است.
اپراتور شماره سه روسيه در پي اين است پس از تاليا و ايرانسل سومين اپراتور تلفن همراه در ايران باشد و خدمات تلفن همراه نسل سوم را به ايرانيان ارايه دهد و اين در حالي است كه در تجربيات كوتاه مدت اين اپراتور كه از 5 سال پيش آغاز شده است به جز فعاليت در روسيه و ايالت هاي مختلف اين كشور تجربه مورد توجه ديگري به چشم نمي خورد تا با استفاده از آن بتواند جوابگوي نياز مشتركان ايراني باشد، اين در حالي است كه اپراتورهاي ديگري هستند كه وارد حوزه هاي كار اروپايي شده اند و با همكاري با اپراتورهاي اروپايي مانند وودافون سهم قابل توجهي از بازار تلفن همراه در اروپا را ازان خود كرده اند.
در ميان سرويس هايي كه از سوي اين اپراتور به مشتركان ارايه مي شود خدماتي معمول مانند پيام كوتاه، انتقال مكالمه، جي پي آر اس، SMS-games, Java games و انتقال ديتا مشاهده مي شود و به چيزي جديدي شامل دمات اينترنتي و مبتني بر وب كه توسط اپراتورهاي روز دنيا ارايه مي شود اشاره اي نشده است.
تا كنون اين اپراتور روسي عملكرد نسبتا قابل قبولي را در ايالت هاي فدرال روسيه از خود نشان داده است و سود سال گذشته آن نيز افزايش خوبي را نشان مي دهد ولي اينكه آيا اين شركت در تجربه خارج از كشورش كه از تجربه هاي اول آن نيز محسوب مي شود چگونه عمل خواهد كرد سوالي است كه جواب آن پس از آغاز عملكرد اين اپراتور مشخص خواهد شد اما تجربه كاري اپراتورهايي مانند تاليا و ايرانسل كه اولي تمام ايراني و دومي نصف ايراني بوده است حكايت از دشواري كار و مشكلات متعدد دارد كه اين اپرتور سرزمين سردسير روسيه كه چندان هم با تلفن همراه در كشور ما آشنا نيست بايد قبل از ورود به حوزه اين مسووليت سنگين درباره آن خوب بيانديشد.
اكنون اين اپراتور روسي 35.66 ميليون مشترك دارد و 21.8 درصد از سهم بازار تلفن همراه روسيه را به خود اختصاص داده و سومين اپراتور تلفن همراه در روسيه محسوب مي شود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image