جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويرايش نرم‌افزار فارسي ساز ادامه دارد
-(3 Body) 
ويرايش نرم‌افزار فارسي ساز ادامه دارد
Visitor 2081
Category: کامپيوتر
مهر- رئيس مرکز تحقيقاتي فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته از تکميل نرم افزار پيامک فارسي قابل نصب بر روي گوشيهاي تلفن همراه تا پايان تير ماه خبر داد و گفت: دسترسي به "phone book" و شکلک در ويرايش جديد نرم افزار پيامک فارسي تا آخر تير ماه امکانپذير مي شود.
حميدرضا ربيعي در نشستي خبري در مرکز تحقيقاتي فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته از تجهيز آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده در دانشگاه صنعتي شريف براي تست گوشيهاي تلفن همراه جهت مشخص شدن قابليت آنها براي نصب برنامه پيامک فارسي خبر داد و افزود: نصب برنامه 94 کيلوبايتي نبايد بيش از دو ثانيه طول بکشد لذا اگر مشکلي وجود دارد به مشکلات شبکه و پهناي باند مربوط است.
وي اضافه کرد: پيامک فارسي يک سرويس ارزش افزوده است که مي توان تا 200 کاراکتر را با يک پيام ارسال کرد و هر شکلک بيشتر از يک کاراکتر محسوب نمي شود و اين امکان را دارد که پيامک به صورت ترکيبي فارسي و انگليسي نوشته و ارسال شود. در حال حاضر نرم افزار با حداقل امکانات در اختيار کاربران قرار داده شده تا زماني که مشکلات نصب مرتفع شد، ويژگيهاي بيشتري در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
رئيس مرکز تحقيقاتي فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته با بيان اينکه 2 هزار نوع گوشي در بازار موجود است، افزود: 30 ميليون گوشي تلفن همراه در کشور استفاده مي شود. حدود 299 هزار نفر از سايت بازديد کرده اند که حدود 200 هزار نفر از آنها برنامه را دانلود کرده اند و به ازاي هر 185 بازديد کننده يک گزارش اشکال دريافت شده است يعني حدود 5/0 درصد کاربران دچار اشکال شده اند.
وي افزود: 61 درصد مشکلاتي که گزارش شده در خصوص مشکل نصب برنامه ها است. در 14 درصد گزارشها خواسته شده تا امکان دسترسي به "phone book" وجود داشته باشد و 13 درصد نيز درخواست شکلک داشته اند که هم دسترسي به "phone book" و هم دسترسي به شکلک در ويرايش جديد نرم افزار پيامک فارسي تا آخر تير ماه ارائه مي شود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image