جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وزير ارتباطات: از مالزي جلو زديم
-(1 Body) 
وزير ارتباطات: از مالزي جلو زديم
Visitor 2338
Category: کامپيوتر
ضريب نفوذ اينترنت در سال گذشته با رشد 60 درصدي نسبت به سال 84، به 16 درصد رسيد.

دكتر محمد سليماني، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، در مراسم افتتاح 258 پروژه مخابراتي استان همدان، ضمن بيان اين مطلب،‌ اظهارداشت: با توجه به رشد صورت گرفته و همچنين براساس آمار موجود،‌ ايران از نظر ضريب نفوذ اينترنت از كشور مالزي پيشي گرفته است.
وي، افزود: با تلاش صورت گرفته در سال گذشته، در ‌تمامي شهرها به غير از هفت شهر كه مشكل محلي دارند، واگذاري تلفن ثابت به روز شده است و تلاش مي‌‏كنيم تا در سال جاري همه روستاهاي كشور از ارتباطات مخابراتي بهره‌مند شوند.
سليماني، خاطر نشان كرد: دولت نهم در كارآمدي و بهره‌‏وري جدي بوده و سال گذشته توانستيم به دور از ريخت و پاش و علي‌رغم تورم و افزايش دستمزدها، شاهد ‌31 درصد كاهش هزينه‌‏ها در شركت مخابرات استان خراسان باشيم.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،‌ وي تاكيد كرد: بهره‌‏برداري از قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود و همچنين افزايش دو برابري امكانات با كمترين هزينه،‌ نشان از كارايي بالاي خانواده ارتباطات دارد.
وي، افزود: دولت نهم از شعار پرهيز مي‌كند و رشد 7 درصدي اقتصاد كشور،‌ نشان از يك جهش بزرگ دارد، ‌به گونه‌‏اي كه عمليات عمراني انجام شده در سال گذشته شاهد رشد 5/2 برابري نسبت به سال 84 بوده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image