جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويندوز ويستا و 5 سوتفاهم
-(1 Body) 
ويندوز ويستا و 5 سوتفاهم
Visitor 2085
Category: کامپيوتر
شرکت مايکروسافت طي بيانيه‌اي اعلام کرد که کاربران هنوز به کارکردهاي فراوان ويندوز ويستا آشنايي ندارند و در مورد اين سيستم‌عامل توانمند سوءتفاهم شده است.
اگر چه هم‌اکنون نزديک به يک سال از عرضه نسخه نهايي سيستم‌عامل ويندوز ويستا مي‌گذرد،‌اما بسياري از کاربران تمايل چنداني به استفاده از آن ندارند و همچنان به کارگيري نسخه‌هاي قبلي اين سيستم‌عامل را ترجيح مي‌دهند. اين مسئله باعث شده است تا مايکروسافت به فکر برطرف کردن مشکلات کاربران با اين سيستم‌عامل و افزايش محبوبيت اين نرم‌افزار جامع بيفتد.
مقامات مايکروسافت به تازگي گزارشي را با عنوان "پنج سوءتفاهم بزرگ در مورد ويستا" منتشر کرده‌اند و در آن مشکلات کاربران را در مورد پيچيدگي برخي قسمت‌هاي اين نرم‌افزار و اختلالات بخش به‌روزرساني آن مرتفع ساخته‌اند. شرکت مايکروسافت معتقد است که بخش‌هاي User Account Control، Image Management، Display Driver Model، Windows Search و 64-bit architecture مهم‌ترين بخش‌هاي سيستم‌عامل ويستا هستند که عموم کاربران با آن‌ها مشکل دارند و نمي‌توانند به راحتي از آن‌ها استفاده کنند.شرکت مايکروسافت معتقد است که کارشناسان فناوري اطلاعات در شبکه‌هاي کامپيوتري بيش از ديگر کاربران با اين مشکلات مواجه مي‌شوند که بايد مشکلات ياد شده هر چه سريع‌تر براي آن‌ها از بين برود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image