جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
وضعيت جهاني امنيت اطلاعات در گوگل
-(2 Body) 
وضعيت جهاني امنيت اطلاعات در گوگل
Visitor 2772
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - با آغاز همكاري هاي مشترك Google و Panda Software در يك طرح بزرگ امنيتي، از اين پس كاربران خانگي اينترنت و مديران شبكه قادر خواهند بود وضعيت و شدت انتشار آلودگي در رايانه ها و شبكه هاي محلي را در هر نقطه از جهان، مشاهده و ارزيابي كنند.

در پروژه جهاني Infectedornot، كه با هدف ارزيابي و ارتقاء شرايط امنيتي رايانه ها و شبكه هاي سرتاسر جهان،‌آغاز شده است، كليه كاربران اينترنت، علاوه بر كشف و پاكسازي رايگان كدهاي مخرب در سيستم هاي خود، نقش فعالي را نيز در ارتقاء جامع و يكپارچه امنيت اطلاعات در سطح جهاني، ايفا مي كنند.

بنا بر اعلام Panda Software، مجري اين پروژه، سرعت، قدرت و بروزرساني برنامه هاي امنيتي و امكانات ارائه شده در اين طرح، عوامل تعيين كننده اي براي رديابي، كشف، خنثي سازي و در نتيجه جلوگيري از انتشار ويروس ها و كدهاي مخرب بسيار سريع و خطرناك، محسوب مي شود.

Google كه با ارائه سرويس زمين خود در اين پروژه با پاندا همكاري نموده، وضعيت جغرافيايي، پراكندگي، شدت، قدرت و سرعت انتشار آلودگي ها و حملات مخرب رايانه اي در نقاط مختلف جهان را به سرعت براي كليه كاربران متصل به اينترنت، قابل مشاهده و ارزيابي مي سازد و با توجه به بروز رساني اين برنامه در هر پنج تا پانزده دقيقه، اقدامات حفاظتي پيشگيرانه و حتي دفع خودكار حملات رايانه اي توسط برنامه هاي امنيتي، به شكل مؤثرترو سريع تر، انجام خواهد شد. به بيان ديگر، دراين حالت سرعت اقدام حفاظتي، به مراتب بيشتر از سرعت انتشار، نفوذ و تخريب بدافزارها خواهد بود.

بر اساس اعلام مسئولان پاندا، پروژه بزرگ Infectedornot، در آينده اي نزديك داراي اطلاعات تفصيلي و اختصاصي درباره شرايط امنيتي كشورها و شهرهاي مختلف جهان نيز خواهد بود و با به اشتراك گذاشتن اين اطلاعات با كليه كاربران خانگي و مديران شبكه، موجب ارتقاء محسوس و قابل توجه امنيتي اطلاعات در سرتاسر جهان خواهد گرديد.

آدرس سايت :
www.infectedornot.com

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image