جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ياهو با نسخه‌ي جديد بتاميل همچنان مي‌تازد
-(2 Body) 
ياهو با نسخه‌ي جديد بتاميل همچنان مي‌تازد
Visitor 2200
Category: کامپيوتر
نسخه‌ي جديد ميل ياهو با توانايي گشودن چندين ايميل در يك زمان،‌ ظاهر ساده و بار تبليغاتي بالا، باعث رضايت و افزايش تعداد كاربران اين موتور جست‌وجو شده است.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين نسخه‌ي جديد كه به y!mail Beta معروف است، در ابتدا براي گروه محدودي از كاربران آمريكايي طراحي شده بود، اما در حال حاضر ايميل اكثر كاربران ياهو از نسخه‌ي جديد بتاي اين موتور جستجو استفاده مي‌كنند.

براساس آمارهاي گرفته شده سرويس پست الكترونيكي ياهو به عنوان برترين سرويس ايميل در جهان شناخته شده و ياهو تاكنون 255 ميليون كاربر از سرتاسر دنيا داشته است كه در مقايسه با سرويس هات ميل - ايميل MSN - با 234 ميليون، ايميل AOL با 56 ميليون و Gmail با 49 ميليون كاربر در رتبه‌ي اول قرار دارد؛ اما اين آمار به همراه به كارگيري تكنولوژي Ajax در نسخه‌ي Beta mail افزايش مي‌يابد.

از ويژگي‌هاي ديگر Beta mail با ظاهري متفاوت نسبت به صفحه‌ي قديمي مي‌توان به روز شمار بي‌انتهاي آن اشاره كرد، همچنين Drag and Drop، امكان رويت email‌ها قبل از ارسال، شمارش پيغام‌ها و لينك‌هاي مرتبط ياهو از ديگر مشخصات اين سرويس جديد هستند و عملكرد نسخه‌ي جديد پست الكترويك ياهو، مانند out look در بسته‌ي نرم‌افزاري office است.



Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image