جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ولنتاين و تبريک هکرها
-(4 Body) 
ولنتاين و تبريک هکرها
Visitor 2300
Category: کامپيوتر
هكرها پس از روزهاي خوش كريسمس براي جشن روز ولنتاين آماده مي‌شوند.
كدهاي مخرب جديدي مشاهده شده است كه با سو استفاده از علاقه كاربران اينترنت به روز ولنتاين، رايانه‌هاي خانگي و شبكه‌هاي محلي را تهديد مي‌كنند.
اين مساله نشان‌دهنده استقبال زودهنگام خرابكاران اينترنتي از روز ولنتاين است كه در بسياري از كشورهاي جهان به عنوان روز ابراز دوستي و عشق، گرامي داشته مي‌شود.
در سال‌هاي اخير بسياري از كاربران اينترنت ترجيح داده‌اند تا در روز چهاردهم فوريه و روزهاي منتهي به آن، بسياري از مراسم خاص اين مناسبت مانند ارسال نامه‌ها و پيغام‌هاي محبت‌آميز، اهداي كارت تبريك، هديه و حتي گل را به صورت الكترونيك انجام دهند.
در همين حال، شركت‌هاي امنيتي با رديابي دو كرم رايانه‌اي در روزهاي گذشته، يك طرح بزرگ تخريبي به عنوان مقدمه حمله بزرگ اينترنتي در روز ولنتاين را كشف كنند.
كرم‌هاي اينترنتي ? Nuwar.OL?و ? Valentin.E?كه در قالب نامه‌هاي الكترونيك و ياكارت‌هاي تبريك اينترنتي با مضامين رمانتيك و عاشقانه مانند به تعداد بسيار زيادي از كاربران اينترنت ارسال شده است.

بدين ترتيب كاربران با كليك بر روي لينك‌هاي مخرب موجود در متن و يا فايل‌هاي ضميمه، علاوه بر نمايش پيام‌هاي رمانتيك، رايانه‌ها را مورد حمله خود قرار مي‌دهند.

نخستين نتيجه اين حملات، كاهش محسوس پهناي باند شبكه‌ها، كاهش چشمگير سرعت دسترسي به اينترنت و ايجاد اختلال در فعاليت‌هاي آن‌لاين است.

اين كرم‌هاي رايانه‌اي براي انتشار خود از تكنيكي به نام روانشناسي اجتماعي استفاده مي‌كنند كه هدف آن سواستفاده از ساده‌ترين علايق كاربران براي افزايش آلودگي در سيستم‌ها و تجهيزات رايانه‌اي است.
با توجه به كم‌تجربگي و كنجكاوي كاربران جوان تر اينترنت، ولنتاين پيش رو مي‌تواند زمينه‌اي براي افزايش سطح فعاليت‌هاي مجرمانه محسوس يا نامحسوس در شبكه جهاني اينترنت باشد.
بنابراين، كارشناسان امنيتي بهترين راهكارجلوگيري از گستردگي آلودگي- هاي رايانه‌اي در اين شرايط را عدم توجه به پيغام فرستنده‌هاي ناشناس، تايپ آدرس‌هاي اينترنتي در نوار آدرس مرورگر به جاي كليك بر روي لينك‌هاي ناشناخته و استفاده از يك ابزار پيشرفته حفاظتي با قابليت كشف و پاكسازي ويروس‌هاي جديد و ثبت نشده مي‌دانند.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image