جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويتريني از محصولات سه بعدي
-(0 Body) 
ويتريني از محصولات سه بعدي
Visitor 2542
Category: کامپيوتر
امروزه به جز تلويزيون‌هاي سه بعدي انبوهي از دستگاه‌هاي ديجيتالي سه بعدي ويترين فروشگاه‌ها را پر کرده است. براي آشنايي با اين محصولات، ‌اين گزارش را بخوانيد


اين روزها بازار محصولات تصويري ديجيتال با امکان نمايش تصاوير سه بعدي متنوع و رنگارنگ‌تر از قبل (حدود يک سال پيش) شده است و هراز چند گاهي شاهد عرضه محصولاتي جديدتر بر پايه تکنولوژي سه بعدي به بازار هستيم. اگر چه اين کالاها به دليل برخي از مسائل که مهم‌ترين آنها قيمت بالاي آنها است فعلا مخاطبان زيادي ندارند، اما شرکت‌هاي توليدکننده براي حضور در اين بازار رقابتي هر روز محصولات جديدتري به بازار معرفي مي‌کنند، چرا که بر اساس پيش‌بيني آنها به زودي محصولات سه بعدي جايگاه بالايي در بازار خواهند يافت. به همين دليل اگر اين روزها سري به مراکز خريد و فروش کامپيوتر و همچنين لوازم صوتي و تصويري بزنيد حتما به غير از تلويزيون‌هاي سه بعدي،عرضه کالاهايي نظير لپ‌تاپ، ديتا پروژکتور، انواع دوربين‌هاي عکاسي و فيلمبرداري، دستگاه‌هاي دي وي دي پلير و سينماي خانگي سه بعدي توجه شما را به خود جلب مي‌کند.
سينما خانگي‌هاي سه بعدي
اگر از علاقه‌مندان تماشاي فيلم‌هاي سه بعدي هستيد بايد بدانيد که براي ديدن يک تصوير سه بعدي واقعي و مطلوب علاوه بر داشتن يک تلويزيون سه بعدي، شما به عينک سه بعدي، محتواي سه بعدي، پخش کننده سه بعدي و... نياز داريد. البته برخي از تلويزيون‌هاي سه بعدي قابليت پخش تصاوير دو بعدي به سه بعدي را دارند .ولي به گفته ايزدنيا، مدير فروش شرکت حافظ پخش، اين تلويزيون‌ها تنها به تصاوير عمق مي‌دهند و تصاوير سه بعدي واقعي ايجاد نمي‌کنند. به همين دليل سينما خانگي‌هاي سه بعدي به بازار عرضه شده‌اند. در حال حاضر سه برند ال جي و سامسونگ و سوني سينماهاي خود را به بازار داخلي عرضه کرده‌اند که به نظر مي‌رسد ال جي پيشگام عرضه سينما خانگي‌هاي سه بعدي به بازار ايران بوده است. اين شرکت سينما خانگي سه بعدي آريانا که با نام LHW895XBH به بازار عرضه شده است، با قيمت يک ميليون و 80 هزار تومان به بازار عرضه کرده است. مدل‌هاي LH890XBH و LH880XBH از سينماخانگي‌هاي سه بعدي ال جي هستند که به ترتيب با قيمت 920 هزار تومان و 810 هزار تومان به بازار عرضه شده‌اند. سامسونگ نيز دو مدل سينماي خانگي سه بعدي براي علاقه‌مندان به تماشاي تصاوير سه بعدي به بازار عرضه کرده است. مدل‌هاي D5550 و C6950 از سينما خانگي‌هاي سه بعدي اين برند است که به ترتيب با قيمت 940 هزار تومان و يک ميليون و 160 هزار تومان به فروش مي‌رسد. مدل E970 نيز از سينما خانگي‌هاي سه بعدي سوني در بازار داخلي است که با قيمت يک ميليون و 800 هزار تومان به بازار عرضه شده است.





بلوري پلير‌هاي سه بعدي
به غير از سينما خانگي‌هاي سه بعدي دستگاه‌هاي دي وي دي پلير سه بعدي و بلوري‌هاي سه بعدي هم به بازار عرضه شده‌اند، اگرچه قيمت اين دستگاه‌ها نسبت به ساير پخش‌کننده‌ها بالا است. ولي فردي که حدود سه ميليون تومان بابت خريد يک تلويزيون سه بعدي مي‌پردازد براي خريد يک بلوري پلير 200 ،300 هزار توماني نيز احساس نياز مي‌کند. در اين زمينه شرکت ال‌جي مدل BX580 را که با قيمت 300 هزار تومان به بازار عرضه شده است را در ليست کالاهاي خود دارد. سامسونگ هم مدل‌هاي 5900 ،6500 و 6900 را به ترتيب با قيمت 250 هزار تومان،370 هزار تومان و 420 هزار تومان به بازار عرضه کرده است.

ديتا پروژکتورهاي سه بعدي
ديتا پروژکتورهاي سه بعدي ،از دستگاه‌هاي ديگري هستند که روز به روز شاهد عرضه نمونه‌هاي جديدتري از آنها در بازار هستيم. در حال حاضر برندهاي NEC و LG محصولاتي در اين زمينه به بازار عرضه کرده‌اند.
بر اساس اعلام بدرالکتريک، دستگاه‌هاي NP115,NP210,NP216 از ديتا پروژکتورهاي جديد سه بعدي NEC هستند که به ترتيب با قيمت يک ميليون و 160 هزار تومان، 945 هزار تومان و 767 هزار تومان به فروش مي‌رسند. البته بايد به اين مبالغ چهار درصد ماليات بر ارزش افزوده را هم اضافه کنيد. قيمت عينک‌هاي اين دستگاه‌ها هم 184 هزار تومان است.

همچنين مدل CF-3D از دستگاه‌هاي ديتا پروژکتور سه بعدي ال جي است که از تکنولوژي پسيو بهره‌مند است و قيمت آن هشت ميليون تومان است.قيمت عينک‌هاي اين دستگاه هم شش هزار تومان اعلام شده است.

دوربين‌هاي عکاسي و فيلمبرداري
در زمينه عرضه دوربين‌هاي سه بعدي به بازار داخلي سوني قوي‌تر از سايرين عمل کرده است. اين شرکت چند مدل دوربين عکاسي سايبر شات سه بعدي شامل مدل‌هايWX7 ،WX10،HX9،HX100 و... را به بازار عرضه کرده است. اين دوربين‌ها قيمتي حدود 380 تا 650 هزار تومان دارند. مدل HDR-TD10 هم يک دوربين فيلمبرداري هندي کم FULL HD از خانواده سوني است.اين دوربين هم با قيمت دو ميليون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

محصولات ديگر
قاب عکس‌هاي ديجيتالي با نمايشگرهاي سه بعدي، لپ‌تاپ، چاپگر گوشي موبايل از ساير کالاهايي هستند که يا در بازار شاهد عرضه نمونه‌هاي سه بعدي آنها هستيم يا اينکه وعده حضور نمونه‌هاي سه بعدي آنها طي ماه‌هاي آينده داده شده است. به عنوان مثال، شرکت ال جي از عرضه يک گوشي موبايل با نام اپتيموس طي يکي دوماه آينده خبر داده است که نيازي به استفاده از عينک سه بعدي ندارد. شرکت نيکون هم به زودي قاب عکس ديجيتال سه بعدي خود را روانه بازار مي‌کند. البته برخي از فعالان بازار از عرضه قاب عکس‌هاي ديجيتال با نام‌هايي چون Blazon و... به بازار خبر دادند که قيمتي حدود 200 تا 220 هزار تومان دارد.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image