جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويروس‌ها اين‌بار كاربران‌ ويتنامي را نشانه رفته‌اند
-(1 Body) 
ويروس‌ها اين‌بار كاربران‌ ويتنامي را نشانه رفته‌اند
Visitor 2014
Category: کامپيوتر
خبرگزاري موج - شركت هاي امنيتي اينترنتي اعلام كردند ، در چند روز اخير ويروس هاي اينترنتي جديدي با روش هاي جديد كاربران اينترنتي ويتنامي را تهديد مي كند.
كارشناسان به كاربران اينترنتي هشدار مي دهند تا به تمامي لينك هايي كه از طريق برنامه ياهو مسنجر به آنها ارسال مي شود اطمينان نكرده و بر روي آنها كليك نكنند.
اين ويروس جديد از طريق برنامه مشهور و محبوب ياهو مسنجر منتقل مي شود.
به طور يكه افرادي ناشناس لينك هايي با موضوع مشاهده زن سال ويتنامي سال 2006 را به آيدي كاربران ارسال مي كنند و از آنجايي كه اين موضوع براي كاربران جذاب است اكثرا بر روي آن آدرس اينترنتي كليلك مي كنند و ويروس مخرب را وارد سيستم خود مي كنند.
اين لينك حامل ويروس اينترنتي بسيار خطرناكي است به طور يكه اگر وارد سيستم ها شوند تمامي فايل هاي وورد و اكسل ذخيره شده در هارد ديسك رايانه قرباني را حذف مي كند.
اين ويروس در تمام جهان منتشر شده است زيرا هر كاربر با باز كردن اين لينك خود به خود به ساير دوستان اين لينك را ارسال مي كند.
توصيه مي شود كاربران براي امنيت رايانه هاي خود برنامه هاي آنتي ويروس را در رايانه هاي خود نصب كنند تا از حملات اين ويروسها كه در حال حاضر به طرز قابل توجهي در اينترنت منتشر شده اند ، مصون بمانند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image