جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويروسي جديد در لباس اخبار المپيک
-(0 Body) 
ويروسي جديد در لباس اخبار المپيک
Visitor 2296
Category: کامپيوتر
سازمان‌هاي امنيتي نسبت به حمله‌ي ويروس جديدي كه از المپيك آينده‌ي پكن به منظور انتشار نوع جديدي از بدافزار استورم استفاده مي‌كند، هشدار دادند.
انتشار اين نرم‌افزار مخرب از راه ايميلي صورت مي‌گيرد كه به ظاهر حاوي اخباري است كه بر اساس آن، المپيك به دليل خسارت‌هاي ناشي از زلزله به تاخير افتاده يا لغو خواهد شد.
اين ايميل حاوي لينكي است كه مدعي است ويديويي براي بك آپ اطلاعات است اما در عوض برنامه‌اي با نام beijing.exe را دانلود مي‌كند كه حاوي تروژان است.
بر اساس اين گزارش كارشناسان شركت امنيتي سيمانتك به كاربران توصيه كردند بر روي هر لينكي در ايميل خود كليك نكنند.
گروه آمادگي اضطراري رايانه‌يي آمريكا نيز با انتشار هشداري در مورد حمله اين ويروس اعلام كرد ايميل‌هاي حاوي آن در حجم بالا انتشار يافته‌اند و فعاليت‌هاي فيشينگ مرتبط با اين نرم‌افزار مخرب نيز كشف شده است.
استورم با بسياري از آلودگي‌هاي گزارش شده، يكي از موفق‌ترين تروژان‌هاي سال گذشته بوده و اين اميد به وجود آمده بود كه كاربران اين نرم‌افزار مخرب به كدهاي ديگري روي بياورند اما جديدترين نوع اين تروجان متخصصان را نسبت به مواجه شدن كاربران با حمله ديگري از سوي استورم نگران كرده است.
نرم‌افزار مخربي كه به ويروس استورم معروف است اولين بار با بهره‌برداري از طوفان شديدي كه اروپا را در نورديده بود، منتشر شد و به همين دليل استورم نام گرفت.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image