جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ويستا براي ما گران است
-(0 Body) 
ويستا براي ما گران است
Visitor 2013
Category: کامپيوتر
به اعتقاد تحليل‌گران نياز به‌كارگيري دستگاه‌هاي جنبي ارتقايافته براي كار با ويستا و قيمت زياد ارتقا به آن،‌ به كارگيري كپي‌هاي قانوني ويستا را در كشورهاي در حال توسعه با مشكل مواجه ساخته است.
تحليلگران عقيده دارند كه ويندوز ويستا با مشكلات متعددي براي به كارگيري گسترده در كشورهاي در حال توسعه مواجه است، زيرا دستگاه‌هاي جنبي و پيشرفته‌تري كه ويستا در مقايسه با اكس پي مي‌طلبد، عامل بازدارنده‌اي براي كاربران در اين كشورها خواهد بود كه نمي‌توانند هزينه‌هاي ارتقاي رايانه قديمي ‌خود را به منظور كار كردن راحت سيستم عامل جديد متقبل شوند و مساله ديگر مربوط به هزينه‌اي است كه براي ارتقاي قانوني به سيستم عامل ويستا لازم است.
به اعتقاد اين تحليلگران اغلب كاربران در كشورهايي مانند چين كار با اكس‌پي يا دانلود كپي‌هاي غير قانوني ويندوز ويستا يا تجربه گزينه‌هاي جايگزيني مانند لينوكس را انتخاب كرده‌اند و با وجودي كه مايكروسافت امكانات قوي تري را براي مقابله با سرقت كپي‌هاي قانوني ويستا افزوده اما اين امر نيز مانع استفاده از كپي‌هاي غير قانوني ويستا در چين نشده است.
گستردگي مشكل كپي‌هاي غير قانوني در گزارش يك روزنامه‌ي ژاپني منعكس شده كه بر اساس آن در دو هفته نخست انتشار ويستا تنها 244 كپي قانوني از آن در چين به فروش رفت.
به هر حال فروش قانوني ويستا در سطح جهان به بازبيني قيمت آن و تطبيق يافتن با سطح اقتصادي كشورها نياز دارد اما مايكروسافت تاكنون تلاشي در اين زمينه نكرده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image