جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يادداشتي از لاس وگاس
-(1 Body) 
يادداشتي از لاس وگاس
Visitor 2349
Category: کامپيوتر
درهاي نمايشگاه CES در حالي روي بازديدکنندگان گشوده شد که بيشترين تعداد غرفه دار را طي ادوار برگزاري خود تجربه مي کرد.

3100 غرفه دار از کشورهاي مختلف جهان گرد هم آمده‌اند تا آخرين محصولات و خدمات خود را در معرض ديد بازديدکنندگان قرار دهند.
نمايشگاه CES امسال علاوه بر بيشترين شرکت‌کننده (غرفه‌دار) شاهد هجوم خيل عظيمي از مشتاقان فناوري اطلاعات از سراسر دنياست به طوري که اين تعداد بازديدکننده در ساعات اوليه، برگزارکنندگان را غافلگير کرد. هرچند که برگزارکنندگان دو روز قبل را به اصحاب رسانه‌ها اختصاص داده بودند تا آنان بتوانند با خيال راحت محصولات ارائه شده را مشاهده کنند، اما شلوغي روز افتتاحيه تمامي شهر را تحت تاثير قرار داد. در روز نخست مي‌توان گفت تقريبا تمامي فضاي شهر لاس وگاس به تسخير نمايشگاه CES درآمد و در طول بلوار لاس وگاس (معروف‌ترين خيابان شهر)، عابران با گردنبندهاي CES در حال تردد بودند. حضور پرشور بازديدکنندگان، اصحاب رسانه و شرکت‌هاي بزرگ و کوچک، زمزمه رونق بازارفناوري را در اين سال‌هاي رکود اقتصادي به گوش همه رساند.

تقريبا از همه رسانه‌هاي معتبر براي پوشش اين رويداد عظيم خبرنگار و گزارشگر به اين نمايشگاه اعزام شده و شايد بتوان گفت کمتر رويدادي اين تعداد روزنامه‌نگار به خود ديده طوري که فضاي بزرگي که براي خبرنگاران در نظر گرفته شده هم پاسخگوي آنان نبود و به ناچار خبرنگاران با رايانه‌هاي خود روي زمين و در کف راهروهاي خارج از آن مشغول تهيه و ارسال گزارش‌ها هستند.
غرفه‌داران هم با هيجان و اشتياق خاصي به معرفي محصولات و خدمات خود مي‌پردازند به‌طوري‌که براي ديدن محصولات‌شان از ميان جمعيت روزنه‌اي يافت.

از ميان معروف‌ترين آنها شرکت مايکروسافت با ارائه آخرين نسخه از ويندوز خود «ويندوز 8» پاسخگوي خيل مشتاقان است. با اينکه اين شرکت اعلام کرده امسال آخرين حضورش را در CES تجربه مي‌کند، اما چهره ترديد را در صورت مديران آن مي‌توان مشاهده کرد.

اينتل هم با ارائه پردازنده‌هاي کوچک و تواناي خود بر روي Ultrabookها چشم نوازي مي‌کند و بلک بري با ارائه آخرين محصولاتش بر روي خودروي BMW 650i توجه بازديدکنندگان را به خود معطوف ساخته است.

پاناسونيک با ارائه کلکسيوني از صفحات نمايش خود در فضايي بسيار بزرگ، چشم‌هاي مشتاق بازديدکنندگان را خيره کرده است. اين شرکت همچنين آخرين فناوري خود را در صنعت خودروسازي به رخ ساير رقبايش مي‌کشد. ارائه خودروي هوشمندي که کل داشبورد آن صفحه نمايش ديجيتال پاناسونيک با آخرين فناوري تشخيص عناصر جاده‌اي، تنظيم هوشمند فاصله با خودرو مقابل و غيره بود.

ساعت 12 ظهر نخستين روز نمايشگاه مديران شهر لاس وگاس با تمهيدات لازم نظم را دوباره به محل نمايشگاه برگردانده و کليه فرآيند‌ها را تحت کنترل خود درآوردند. مديريت بحران برگزاري اين رويداد در نوع خود کم نظير بود.

تا ساعت‌ها بعد از تعطيل شدن نمايشگاه کانتينرهاي مخصوص شبکه‌هاي تلويزيوني به صورت زنده در گوشه‌اي از فضاي نمايشگاه به ارسال آخرين تصاوير نمايشگاه تا پاسي از شب مشغول بودند.

لاس وگاس درخشيد، اما نه از نور چراغ‌هاي کازينو‌ها و مراکز تفريخي خود، بلکه از پس صفحات نمايشگرهاي ديجيتال، گجت‌ها و ابزارک‌هاي الکترونيکي و فناوري.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image