جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ياهو تايم كپسول چيست
-(1 Body) 
ياهو تايم كپسول چيست
Visitor 2100
Category: کامپيوتر
در صورتي كه به صفحه اول ياهو نگاه كرده باشيد، يك ويژگي جديد مشاهده كرده‌ايد كه مدتي است به صفحه اول اضافه شده، و گويا تنها زماني كوتاه براي استفاده از آن در نظر گرفته شده است، (كمتر از يك ماه) كه با كليك كردن روي آن به يك صفحه خيلي زيبا و منحصر به فرد وارد مي‌شويد و آن چيزي نيست جز: «ياهو تايم كپسول».
اين سايت به كاربران ياهو(داراي آي‌دي ياهو) اجازه مي‌دهد كه متن، تصوير، صدا و تصوير مد نظر خود را آپلود كنند.
اين فايلها بوسيله ياهو ميزباني و نگهداري و بوسيله ياهو تايم كپسول طبقه بندي شود.
اين اطلاعات در سرتاسر جهان قابل ديدن خواهد بود.
است كه توسط كاربران ياهو در سرتاسر جهان به اشتراك گذاشته مي‌شود.

كاربران ياهو اين امكان را مي‌يابند تا علاوه بر انجام چنين كاري، مطالب ديگران را ببينند، بخوانند و بشنوند و در ضمن نظر خود را در مورد هر مطلب بيان كنند.

براي اين اطلاعات چه اتفاقي مي‌افتد: چنانچه گفته شد، براي بهره‌مندي از امكان فوق تنها يك فرصت يكماهه در نظر گرفته شده است كه در 6 نوامبر به پايان مي‌رسد و پس از 8 نوامبر، ياهو، "ياهو تايم كپسول" را مهر و موم خواهد كرد و آن را نزد Folkways Recordings Archives موسسه اسميتسونيان در واشنگتن دي‌سي به امانت مي‌گذارد.

"ياهو تايم كپسول" آنجا باقي خواهد ماند تا در سال 2020 يعني 25امين سالگرد تولد ياهو بازگشايي شود. (لذا تايم كپسول تا سال 2020 وجود خواهد داشت.)

مدت زمان امكان ورود اطلاعات: كپسول براي گرفتن اطلاعات از ساعت 12:01 بعد از ظهر روز 10 اكتبر 2006 تا 11:59 روز 8 نوامبر 2006 باز خواهد بود.
به منظور قدرداني از همكاري و مشاركت افراد، ياهو از استفاده كنندگان از سايت خواهد خواست تا او را در نحوه تخصيص دادن صدهزار دلار، كه به سازمان‌هاي خيريه جهاني اهدا خواهد شد، كمك و ياري كنند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image