جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ياهو از آن من است
-(1 Body) 
ياهو از آن من است
Visitor 2389
Category: کامپيوتر
ايسنا- به گزارش روزنامه‌ي وال استريت ژورنال با وجودي كه مايكروسافت با نيوزكورپ براي دادن پيشنهاد مشترك خريد به ياهو مذاكره كرده اما منابع آگاه از قصد مايكروسافت براي به دست آوردن ياهو براي خود خبر دادند.
بر اساس گزارش روزنامه وال استريت ژورنال، اين در حالي است كه اعضاي هيات مديره ياهو نيز پس از نشست روز جمعه به منظور بررسي گزينه‌اي كه اين شركت بايد در پيش بگيرد، موفق نشدند تصميم جديدي بگيرند.
مايكروسافت و غول رسانه‌يي نيوزكورپ كه مالك شركت داوجونز ناشر روزنامه‌ي وال استريت ژورنال است از اظهار نظر در اين زمينه امتناع كرده‌اند.
بر اساس اين گزارش، مشاوران ياهو نظرات خود در مورد گزينه‌هايي را كه ياهو بايد در پيش بگيرد به مديران اين شركت داده‌اند كه مذاكره با آمريكن آنلاين (AOL) و گوگل يا مذاكره با مايكروسافت در مورد پيشنهاد خريدش را شامل مي‌شود.
بنا بر اعلام منابع آگاه به روزنامه‌ي وال استريت ژورنال، تايم وارنر كه آمريكن آنلاين شاخه‌ي اينترنتي آن است، پيش‌بيني مي‌كند هيات مديره از قرارداد با آمريكن آنلاين پشتيباني كنند و انجام نگرفتن اقدامي از سوي اين هيات مديره به معني ترديد آن‌ها در خصوص ادغام با آمريكن آنلاين است. با اين حال آمريكن آنلاين همچنان در حال ادامه مذاكرات خود با ياهو است.
در صورت توافق ياهو و تايم وارنر، آمريكن آنلاين در ياهو ادغام مي‌شود و تايم وارنر با پرداخت نقدي، 20 درصد از سهام دو شركت ادغام شده را به دست مي‌آورد.
بر اساس اين قرارداد ارزش آمريكن آنلاين ممكن است ده ميليارد دلار باشد؛ ياهو همچنين با گوگل نيز مذاكره كرده است. اين دو شركت اينترنتي هفته‌ي گذشته از انجام يك آزمايش دو هفته‌يي خبر دادند كه طي آن تبليغات اينترنتي گوگل به همراه نتايج جست‌وجوي ياهو به نمايش درمي‌آيد.
ياهو و گوگل به دنبال يك قرارداد تبليغات جست‌وجوي گسترده‌تري هستند هرچند كارشناسان آنتي‌تراست معتقدند چنين قرار دادي به تصويب رگولاتورهاي‌ آنتي‌تراست نخواهد رسيد.
از سوي ديگر استيو بالمر، مدير اجرايي مايكروسافت، ده روز پيش به ياهو سه هفته فرصت داد تا پيشنهاد خريد 42 ميليارد دلاري اين شركت را قبول كند و يا با مبارزه حقوقي به منظور تغييرات اعضاي هيات مديره با اعضاي موافق با پيشنهاد اين شركت مواجه شود كه ياهو نيز در پاسخ اعلام كرد همچنان مايل به بررسي پيشنهاد مايكروسافت بوده اما خواهان قيمت بالاتري است.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image