جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ياهو مسنجر" همچنان نوآور، جذاب و پركاربر
-(5 Body) 
ياهو مسنجر" همچنان نوآور، جذاب و پركاربر
Visitor 2421
Category: کامپيوتر
شركت "ياهو" در روز دوم تير ماه سال جاري نگارش جديد و هشتم از خدمات "ياهو مسنجر" خود را منتشر كرد و نشان داد همچنان با تاكيد بر نوآوري و معرفي امكانات جديد و جالب، خواهان افزايش تعداد كاربران خود و حفظ عنوان دومين خدمات "مسنجر" پركاربر اينترنت است.

خدمات "مسنجر" هم‌اكنون پس از خدمات "ايميل" مهمترين وسيله ارتباط صدها ميليون كاربر اينترنت با يكديگر محسوب مي‌شوند و "ياهو مسنجر" به عنوان يكي از قديمي‌ترين و پركاربرترين "مسنجر"ها همواره برخي بهترين قابليتهاي ممكن را در اختيار كاربران خود قرار داده‌است.

يكي از ويژگي‌هاي مهم نگارش هشتم "ياهو مسنجر"، قابليت دانلود و نصب "پلاگ اين"هاي مختلف براي افزودن كارايي‌هاي متنوع به "ياهو مسنجر" است.

به طور مثال كاربران نگارش هشتم "ياهو مسنجر" با كمك يك "پلاگ اين" مي‌توانند به صورت مداوم از جديدترين كتاب‌ها و ساير محصولات ارائه شده در وب سايت پربازديدكننده "آمازون" مطلع شده، و يا با كمك يك "پلاگ اين" ديگر از وضعيت حراجي‌هاي وب سايت معروف "يي‌بي" آگاهي پيدا كنند.

به علاوه مسنجر جديد ياهو از يك خدمات تلفن اينترنتي جديد برخوردار شده كه تماسهاي رايانه به رايانه و رايانه به تلفنهاي موبايل و ثابت را بيش از پيش تسهيل كرده‌است.

"ياهو مسنجر ? "8?همچنين به يك كيت نرم‌افزاري مجهز است كه برنامه‌نويسان مي‌توانند از آن براي افزودن قابليتهاي دلخواهشان به "ياهو مسنجر" استفاده كنند و به علاوه كاربران عادي نيز مي‌توانند انواع "پلاگ اين"هاي مورد نظر خود را كه توسط شركت "ياهو" ارائه شده دريافت و در اين مسنجر اجرا كنند.

از ديگر ويژگي‌هاي "ياهو مسنجر" جديد، امكان افزودن تا هزار نفر به فهرست ارتباطات اينترنتي("فرند ليست") بوده و اين درحالي است كه در نگارش قبلي حداكثر تا سيصد نفر در اين فهرست قابل معرفي بودند.

"ياهو مسنجر ? "8?امكان دانلود افكتهاي صوتي و همچنين نقل و انتقال فايلهاي بزرگ ميان كاربران تا حجم حداكثر يك گيگابايت را ممكن مي‌كند درحالي كه در نگارش قبلي حداكثر حجم فايلهاي قابل انتقال ميان كاربران، تا ? 100?مگابايت تيين شده بود.

ديگر نيازي به انتخاب ميان "ياهو مسنجر" و "ام‌اس‌ان مسنجر" نيست ..............................................................

از ديگر قابليتهاي جديد "ياهو مسنجر"، امكان برقراري ارتباط كاربران اين خدمات با كاربران خدمات مسنجر جديد شركت "مايكروسافت" به نام "ونيدوز لايو مسنجر" است كه به تازگي از سوي شركت مايكروسافت به عنوان جايگزين خدمات معروف "ام اس ان مسنجر" معرفي شده‌است.

دو شركت "مايكروسافت" و "ياهو" سرانجام پس از مذاكرات طولاني و بررسي قابليتهاي فني، ارتباط آزمايشي بين دو خدمات مسنجر پركاربر خود را آغاز كردند به طوري كه هم‌اكنون كاربران نگارش جديد "ياهو مسنجر" و نگارش جديد "ام‌اس‌ان مسنجر"(ويندوز لايو مسنجر) مي‌توانند براي يكديگر پيغام فرستاده، از ميان كاربران مسنجر شركت ديگر به دوستان اينترنتي خود افزوده، از آن‌لاين بودن كاربران خدمات مقابل آگاهي يافته و در آينده نزديك با يكديگر ارتباط صوتي نيز برقرار كنند.

اين دو شركت هم‌اكنون به صورت آزمايشي ارتباط ميان كاربران "ياهو مسنجر" و "ويندوز لايو مسنجر" را آغاز كرده‌اند و كاربران كشورهاي آمريكا، كانادا، انگليس، مكزيك و فرانسه مي‌توانند در اين آزمايش شركت كنند و در آينده اين قابليت در اختيار كليه كاربران سرتاسر جهان قرارخواهد گرفت.

طبق آخرين آمار منتشر شده توسط شركت تحقيقاتي "كام‌اسكور مديا متريكس" خدمات مسنجر شركت مايكروسافت با ? 204/6?ميليون كاربر هم‌اكنون پركاربرترين مسنجر اينترنت است و "ياهو مسنجر" با ? 76?ميليون كاربر پس از آن ايستاده و رتبه سوم نيز در اختيار مسنجر شركت "اي او ال" با ? 51/3?ميليون كاربر ثبت شده‌است.

با توجه به آمار فوق هم‌اكنون در مجموع حدود ? 300?ميليون نفر از يكي از دو خدمات "ياهو مسنجر" و "ام‌اس‌ان مسنجر" استفاده مي‌كنند كه ايجاد ارتباط ميان اين دو مسنجر مي‌تواند جامعه كاربران خدمات جديد "ويندوز لايو" شركت مايكروسافت را با كاربران خدمات "ياهو" مرتبط كند كه اين امر علاوه بر برخورداري از مزاياي فراوان براي كاربران، در نهايت به نفع هر دو شركت نيز خواهد بود.

كارشناسان عقيده دارند اتحاد جديد "ياهو" و "مايكروسافت" مفهومي بالاتر از ارتباط مسنجرهاي اين دو شركت داشته و از يك سو در راستاي تقويت خدمات ? VoIP(?تلفن اينترنتي) و در كل فن‌آوري‌هاي ارتباطي اين دو شركت و از سوي ديگر ضربه‌اي به مسنجر نوپاي رقيبي قدرتمند به نام "گوگل"، يعني مسنجر "گوگل تاك" است.

اين درحالي است كه هم اكنون "گوگل" و "اي‌اوال" نيز براي مرتبط كردن خدمات مسنجر خود با يكديگر وارد مذاكره شده‌اند. كاربران خدمات مسنجر معروف شركت "اي او ال" از چند ماه قبل مي‌توانند با كاربران خدمات مسنجر شركت "اپل" به نام "آي‌چت"، ارتباط برقرار كنند.

نگارش هشتم "ياهو مسنجر" هم‌اكنون به صورت رايگان از سوي شركت "ياهو" ارائه شده و علاقه‌مندان براي دريافت آن مي‌توانند به آدرس اينترنتي ? www.messanger.yahoo.com?مراجعه كنند.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image