جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ياهو و ارايه سرويس جديد
-(0 Body) 
ياهو و ارايه سرويس جديد
Visitor 2065
Category: کامپيوتر
شرکت ياهو در نمايشگاه سبيت از راه اندازي سرويس جديدي با نام Yahoo! onePlace خبر داد و افزود که خدمات مذکور يک انقلاب در راهبردهاي مديريت محتواي موبايل محسوب مي شود.
بنابر اظهار مسئولان ياهو، کاربران مي توانند توسط onePlace ، انبوهي از محتوا را در يک جا گردآورده و سپس آن را بسته به نياز خود سفارشي نمايند. سيستم هوشمند onePlace از ميان اطلاعات گردآوري شده آنهايي را که منطبق بر نياز کاربر است انتخاب مي کند و همانگونه که او مي خواهد آنها را نشان مي دهد.
از طريق ابزار bookmarks بر روي مرورگر مي توان به محتوا پيوند داد و سپس همه چيز اعم از مجموعه ها و تگها به طور خودکار بروز شده يا به مجموعه سفارشي شده(customized collection) کاربر منتقل مي شوند.
Yahoo! oneConnect و گسترش Go 3.0 از ديگر خبرهاي مربوط به اين شرکت است که در سبيت اعلام شد. توسط خدمات Yahoo! oneConnect مي توان با ابزار و خدمات ارتباطي دلخواه از جمله پيغام رساني فوري ، متن ، ايميل و شبکه هاي اجتماعي ارتباط موبايل برقرار نمود.
Yahoo! Go 3.0 نيز خدماتي است که توسط آن مي توان به طور رايگان به ارسال و دريافت ايميل ، آپلود نمودن عکس ، دانلود نمودن نقشه ، دريافت اخبار و غيره پرداخت.
ياهو زمان آغاز به کار Yahoo! onePlace را همزمان با Yahoo! oneConnect و در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي اعلام نمود که گفته مي شود صدها نوع تجهيزات و انواع مرورگرهاي موبايل در دنيا با آن سازگار خواهند بود.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image