جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کاربران آيفون از راه دور کنترل مي‌شوند
-(1 Body) 
کاربران آيفون از راه دور کنترل مي‌شوند
Visitor 2003
Category: کامپيوتر
ايسنا- كدي در سيستم عامل آيفون توسط يكي از طراحان مستقل اين تلفن هوشمند كشف شده كه به اپل امكان مي‌دهد برنامه‌هاي ذخيره شده در اين دستگاه را از راه دور حذف كند.
كشف اين ابزار كه به كليد مرگ (kill switch) معروف است در حالي صورت گرفته كه اپل در جنجالي بر سر برداشتن برنامه‌هاي متعدد از iPhone Application Store درگير شده است.
فروشگاه اپل يك فروشگاه آنلاين است كه به كاربران آيفون اجازه مي‌دهد نرم‌افزارها و برنامه‌هاي جديد مانند مبدل پول و راهنماي رستوران‌ها را به گوشي خود دانلود كنند؛ اين برنامه‌ها پيش از فروخته شدن از طريق اين فروشگاه بايد به تاييد اپل برسند.
به گفته‌ي طراحي كه اين نرم‌افزار كليد مرگ را در آيفون كشف كرده است،‌ اين كد به صورت تئوري مي‌تواند فهرستي از برنامه‌هاي مخرب را دانلود كرده و آن‌ها را با برنامه‌هاي نصب شده در آيفون تطبيق دهد؛ اين امر به اين گمانه‌زني منتهي شده كه اپل مي‌تواند هر برنامه‌اي را كه در آيفون نامناسب تشخيص مي‌دهد حذف كند.
هنوز هيچ شواهدي وجود ندارد كه كليد مرگ در آيفون فعال شده باشد يا حتي در آينده فعال شود اما به گفته‌ي برخي از كارشناسان امنيتي اين كد ممكن است بخشي از قابليت اينترپرايز آيفون باشد كه اين دستگاه را براي استفاده توسط شركت‌ها و سازمان‌ها مناسب مي‌كند اما اپل حاضر نشده در اين مورد پاسخ‌گويي كند.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image