جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کاربران اينترنتيدر معرض خطر
-(1 Body) 
کاربران اينترنتيدر معرض خطر
Visitor 2070
Category: کامپيوتر
نتايج بررسي هاي جديد موسسه IBM كه با همكاري شركت گوگل صورت گرفته نشان مي دهد بيش از 40 درصد كاربران وب توجهي به به روز كردن مرورگرهاي خود ندارند و همين مساله موجب شده كه رايانه هاي آنان در معرض آلودگي به انواع ويروس رايانه اي و بدافزار باشد.
كمتر از 60 درصد كاربران اينترنت به طور مرتب وصله هاي امنيتي عرضه شده توسط شركت هاي سازنده مرورگرها را بارگذاري و نصب مي كنند كه اين امر موجب مي شود آنان در معرض انواع و اقسام خطرات در جهان مجازي باشند.
نايج اين مطالعه حاكي است بخش اعظم مشكلات امنيتي حاصل نقص هاي جدي در مرورگر Internet Explorer شركت مايكروسافت است. زيرا بيش از 52.4 درصد كاربران اين مرورگر به هر دليل نسخه جديد آن موسوم به IE7 را بر روي رايانه خود نصب نكرده اند و از ميان افرادي كه اين مرورگر را بارگذاري كرده اند نيز تنها 47.6 درصد تمامي وصله هاي امنيتي عرضه شده براي آن را بر روي رايانه خود نصب كرده اند.
در مقابل 83.3 درصد كاربران مرورگر فايرفاكس، به طور مرتب مرورگر خود را به روز مي كنند. اين رقم در مورد كاربران مرورگرهاي safari و opera به 65.3 و 56.1 درصد مي رسد.
كارشناسان معتقدند علت اين تفاوت وجود قابليت به روز رساني خودكار در مرورگر فايرفاكس است كه باعث مي شود به روز رساني اين مرورگر بدون دخالت كاربران در هر بار اتصال آن به اينترنت انجام شود و ضروري است ديگر شركت هاي سازنده مرورگر نيز توليداتشان را به چنين قابليتي مجهز كنند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image