جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کاهش پهناي باند اينترنت استان تهران
-(1 Body) 
کاهش پهناي باند اينترنت استان تهران
Visitor 2214
Category: کامپيوتر
از مجموع يک ميليون سوئيچ هواوي خريداري شده توسط مخابرات استان تهران، تنها 300 هزار ONU با فيبر نوري فعال شده و700 هزار سوئيچ ديگر با سيم مسي فعال شده است؛ در نتيجه سوئيچ‌ها کارايي لازم را نخواهند داشت و پهناي باند اينترنت کاهش خواهد يافت.

يک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري ارتباطات و فناوري اطلاعات (سيتنا)، ازخريد يک ميليون پورت سوييچ هواوي توسط شرکت مخابرات استان تهران خبر داد و تاييد کرد که هر چند اين سوييچ‌ها به لحاظ فني بسيار خوب عمل مي‌کنند و داراي اين مزايا هستند که ارتباط چندرسانه‌يي را حمايت کنند، اما سوييچ‌هاي خريداري به تنهايي قادر به فعاليت نيستند و به واسطه‌هاي ONU احتياج دارند، در حقيقت بايد بين سوييچ‌ها و واسطه‌هاي ONU نوعي تناسب وجود داشته باشد.

وي، با بيان اين مطلب که به دليل محدوديت در امکانات، برخي از ONUها در داخل يکي از مراکز سوئيچ نصب شده است، گفت: به همين دليل، در خروجي اين مرکز، به جاي فيبر نوري از سيم مسي استفاده شده است.

اين منبع افزود: فيبر نوري چندين فرکانس را منتقل مي‌کند، ولي استفاده از سيم‌هاي مسي از سويي اين قابليت را از بين برده و از سوي ديگر پهناي باند را مورد آسيب قرار داده است.
وي، در پايان دليل وقوع اين امر را کمبود آگاهي در ميان کارشناسان دانست و افزود: اين نا‌آگاهي به اين امر منجر شده که سوئيچ‌ها تنها يک سوم ظرفيت را حمايت کنند.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image