جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يك تلويزيون منحصر به فرد وطني
-(1 Body) 
يك تلويزيون منحصر به فرد وطني
Visitor 2221
Category: کامپيوتر
موج- توليد تلويزيون هاي جديد CRT با قابليت پيشرفته امكان برقراري ارتباط به ابزارهاي جانبي نقل و انتقال اطلاعات نظير USB Flash در يك شركت داخلي آغاز شد.
تلويزيون هاي جديد "اسنوا" سري Maxview به دليل بهره مندي از برد تخصصي Contech درگروه تلويزيون هاي CRT از نوع آنالوگ، مشابهي ندارد بطوريكه هيچ يك از نام هاي تجاري كه به بازار عرضه شده تا كنون چنين قابليتي نداشته است.
براساس اين گزارش، Contech Board اين امكان را به كاربران مي دهد تا با انواع USB Flash و Memorystick به تلويزيون متصل شوند، اطلاعات كارت حافظه آن را بدون نياز به سيستم هاي كامپيوتري بازخواني كنند و همچنين بتوانند فايل هاي صوتي، تصويري و حتي فيلم را در تلويزيون هاي آنالوگ به اجرا درآورند.
اين گزارش مي افزايد: گروه صنعتي انتخاب از اواخر سال 1382 توليد آزمايشي تلويزيون هاي "اسنوا" را آغاز و از ابتداي سال 83 آن را به بازار ايران عرضه كرده است.
اين گروه صنعتي طي سال 1383 پروژه تحقيقاتي مذكور را آغاز كرد و درصدد برآمد با ايجاد يك مزيتت ويژه در تلويزيون، توليدات خود را نسبت به محصولات رقباي اصلي متمايز سازد و قابليتي پيشرفته بر روي تلويزيون هاي CRT اسنوا قرار داد.
خاطرنشان مي شود: اين پروژه در يك دوره زماني يك ساله با استفاده از تكنولوژي الكترونيكي روز دنيا به صورت بومي اجرا شد و توليد انبوه تلويزيون CRT با تكنولوژي مذكور، براي اولين بار از سوي مهندسان ايراني به اجرا درآمد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image