جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يك سال زندان در انتظار مزاحمان تلفني
-(1 Body) 
يك سال زندان در انتظار مزاحمان تلفني
Visitor 2166
Category: کامپيوتر
روش جديد اعلام شکايت مشترکان براي پيگيري مزاحمان تلفني در دست بررسي است و به محض تهيه و تدوين، اطلاع‌رساني مي‌شود.
تيمور کرمي مديرکل بازرسي و ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات شرکت ارتباطات سياربا بيان مطلب فوق افزود: در صورت شکايت مردم، با مزاحمان تلفني برخورد مي‌شود، اما مشخصات يا آدرس افراد مزاحم به شاکيان اعلام نمي‌شود.
کرمي، با اشاره به اصلاحيه‌ي تبصره 2 ماده 14 قانون تاسيس شرکت مخابرات ايران، در تشريح اين اصلاحيه گفت: هر کس وسيله‌ي مخابراتي در اختيار خود را وسيله‌ مزاحمت ديگري قرار دهد يا با عمد وسوء نيت ارتباط ديگري را مختل کند، براي بار اول پس از کشف، ارتباط تلفني او به مدت يک هفته همراه با اخطار کتبي قطع و تجديد ارتباط مستلزم پرداخت هزينه‌هاي مربوط خواهد بود.
وي، با استناد به اين اصلاحيه گفت: براي باردوم پس از کشف، ارتباط تلفني فرد مزاحم به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبي قطع و تجديد ارتباط مستلزم تقاضاي مشترک و پرداخت هزينه‌هاي مربوط خواهد بود و براي بارسوم، شرکت، ارتباط تلفني وي را به طور دائم قطع و اقدام به جمع‌آوري منصوبات تلفن نموده وديعه مربوط به مشترک را پس از تسويه حساب مسترد خواهد کرد.
وي گفت: ضمنا علاوه بر مصوبه فوق الذکر، طبق قانون تعزيرات به موجب ماده 641 قانون مجازات اسلامي مجازات حبس از يک تا شش ماه براي مزاحمين تلفني پيش‌بيني شده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image