جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يكي شدن در تجهيزات الكترونيكي
-(2 Body) 
يكي شدن در تجهيزات الكترونيكي
Visitor 2125
Category: کامپيوتر
در آينده نزديك همه تجهيزات الكترونيكي به سوي يكي شدن پيش مي‌روند.
بيل گيتس" رييس بزرگترين شركت توليدكننده نرم افزار در جهان اعلام كرد دوران طبقه‌بندي تجهيزات الكترونيكي در شاخه‌هايي نظير رايانه، تلفن همراه، رايانه جيبي و مواردي از اين قبيل كم‌كم به پايان خود نزديك مي‌شود و در آينده تجهيزات الكترونيكي هوشمندي به بازار خواهند آمد كه وظايف تمامي دستگاه‌هايي نظير رايانه و تلفن را براي كاربران انجام خواهند داد.

"بيل گيتس" در همايش مديران اجرايي شركت مايكروسافت در "ردموند" آمريكا اعلام كرد مرزهاي ميان تجهيزات الكترونيكي مختلف در حال از بين رفتن است و در آينده ديگر نمي‌توان از وسيله‌اي به عنوان تنها تلفن همراه و يا تنها رايانه شخصي نام برد.
به گفته "گيتس"، نسلهاي جديد تلفنهاي همراه، نمايشگرهاي رنگي بزرگي دارند و تراشه‌هاي پردازنده به كار رفته در آنها به اندازه‌اي قوي است كه مي‌توانند حتي بازي‌هاي رايانه‌اي پيشرفته را اجرا كنند و از سوي ديگر پيشرفتهاي صورت گرفته در صنعت رايانه به حدي رسيده است كه توليد رايانه هاي شخصي در ابعاد گوشي‌هاي موبايل چندان بعيد به نظر نمي‌رسد و به همين دليل در آينده مرزي ميان تلفن موبايل و رايانه وجود نخواهد داشت.
رييس مايكروسافت در اين همايش به عنوان نمونه رايانه جيبي كوچكي را كه در كف دست جاي مي‌گرفت به نمايش درآورد كه قادر بود سيستم عامل جديد "ويندوز ويستا" را به شكل كامل اجرا كند.
شركت "مايكروسافت" هم اكنون خود را با روند يكي شدن تجهيزات الكترونيكي سازگار كرده است. اين شركت در ماه فوريه گذشته نگارش ششم از سيستم عامل ويژه استفاده در رايانه‌هاي جيبي خود را با نام "ويندوز موبايل" به بازار داد كه اين سيستم عامل توانايي‌هايي مشابه رايانه‌هاي شخصي را براي رايانه‌هاي جيبي و يا موبايلهاي پيشرفته به ارمغان مي‌آورد.
سيستم عامل جديد "ويندوز موبايل ? "6?هم اكنون امكان اجراي تمامي نرم افزارهاي مجموعه "آفيس" را براي رايانه‌هاي جيبي و موبايلهاي پيشرفته فراهم مي‌كند در حالي كه در گذشته اجراي برخي از اين نرم افزارها تنها براي رايانه‌هاي شخصي و لپ تاپها ممكن بود.
برخي كارشناسان عقيده دارند "مايكروسافت" كه سالهاست به عنوان تنها سازنده سيستم عاملهاي رايانه‌هاي شخصي و لپ تاپ سود سرشاري را نصيب خود كرده است هم اكنون با پيشرفته شدن موبايلها و رايانه‌هاي جيبي و نيز افزايش تعداد كاربران آنها، تلاش مي‌كند در اين بازار جديد نيز خود را به عنوان تامين‌كننده اصلي نرم‌افزار معرفي كند و سيستم عامل "ويندوز موبايل ? "6?نيز در همين راستا عرضه شده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image