جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يونسكو و توسعه فناوري اطلاعات در مدارس آسيا
-(2 Body) 
يونسكو و توسعه فناوري اطلاعات در مدارس آسيا
Visitor 2249
Category: کامپيوتر
مهر- طرح ابتکاري يونسکو موسوم به «پروژه نسل بعدي» که با هدف آماده سازي نسل بعدي معلمان و مربيان درخصوص استفاده موثر از فناوري اطلاعات و ارتباطات معرفي شده است به زودي نخستين سال عمرش را پشت سر مي گذارد.
اين پروژه با هدف قادر ساختن نسل بعدي معلمان دوره متوسطه در منطقه آسيا و پاسفيک براي بررسي و استفاده از مزاياي فناوري اطلاعات و ارتباطات و تقويت فرآيند آموزشي و يادگيري عملي مي شود.
شلدون شافر، مدير آموزش آسيا و پاسفيک يونسکو گفت: تا سال 2008 تمامي اعضاي يونسکو در منطقه آسيا و پاسفيک در جايگاهي قرار خواهند داشت که به معلمان و مربيان آموزش هاي لازمي را ارايه کنند که به وسيله آنها از بهترين تکنيک و فناوري ها براي آموزش و يادگيري استفاده شود.
اين پروژه در آستانه سپري کردن نخستين سال از عمر خود بوده و طي آن به هدفي هم چون تشخيص نيارهاي مربوط به حضور موسسات آموزشي معلمان از کشورهايي نظير چين، اندونزي، مالزي، فيليپين و تايلند دست يافته شده است.
براساس گزارش يونسکو، اين اميدواري وجود دارد که در پايان اين پروژه سطح کيفي معلمان در استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرآيند آموزش و يادگيري افزايش يابد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image