جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يک تکنولوژي جديد تصويري
-(2 Body) 
يک تکنولوژي جديد تصويري
Visitor 2297
Category: کامپيوتر
ASUS در آخرين دوره نمايشگاه سبيت محصولات جديدي از تجهيزات مولتي مديا و خانه ديجيتال به علاقمندان معرفي کرد.
سيستم‌هاي صوتي تصويري ديجيتال، دستگاه‌هاي چندرسانه‌اي و مانيتورهاي LCD با کيفيت بالا برخي از مهمترين محصولاتي بودند که ASUS به کاربران معرفي کرد تا با استفاده از آنها تجربه لذت‌بخشي ازسرگرمي‌هاي ديجتال در خانه داشته باشند.
DAV center A33 يکي از اين محصولات بود که به کاربران اين امکان راه مي‌دهد که از سرگرمي‌هاي ديجيتال خود به بهترين شکل ممکن لذت ببرند و در خانه آخرين فناوري‌هاي ديجتال را در اختيار داشته باشند.
اين دستگاه که در گروه‌بندي لوازم سرگرم‌کننده منزل طبقه‌بندي مي‌شود، با ارائه يک سينماي خانگي با خروجي 5.1 و قدرت 100 وات در 8 اهم و تنظيمات اتوماتيک اکولايزرش، کيفيت صوتي بي‌نظيري در اختيار کاربر مي‌گذارد.
اين سيستم قدرتمند در کنار خروجي بي‌نظير صدا، از امکان اتصال بي‌سيم نيز برخوردار است و مي‌تواند خروجي گرافيکي بسيارعالي با کيفيت 262K ارائه کند.
به علاوه اين سيستم از انواع فورمت‌هاي DVD نظير DVD صوتي، HDCD، XRCD و سي دي صوتي پشتيباني مي‌کند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
سيستم خانه ديجيتال P2-M2A690G ديگر محصول کمپاني AUSU بود که در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدکنندگان قرار گرفت که اين محصول با پوشش چرمي و با سايز يک کتاب از فناوري ديسک‌هاي Blue-Ray پشتيباني مي‌کند.
همچنين پشتيباني سيستم پردازش صداي آزاليا 8 کانال و LAN گيگابيت از قابليت‌هاي ديگر اين سيستم هستند که با ويندوز ويستا نيز سازگار است.
تمام اين ويژگي‌ها باعث شده تا اين سيستم از انواع فناوري‌هاي سرگرمي ديجتالي مثل HDMI، D-SUB، خروجي S/PDIF، IEEE 1394، CF، MS، SD، MMC و بسياري ديگر از اين دسته پشتيباني کند.
يکي ديگر از محصولات ارائه شده مدل T3-P5G965A بود که يک Barebone ميني تاور است که امکانات قابل توسعه و بي‌نظيري در کارآيي گرافيکي ارائه مي‌کند.
کيس زيبا و شيک اين وسيله به کاربران امکان مي‌دهد که به راحتي امکانات خانه ديجيتال خود را گسترش دهند.
اين طراحي به کاربر امکان مي دهد که با استفاده از ماژول‌هاي PCB دو هاردديسک نصب کرده و تا هشت گيگابايت حافظه DIMM در اين سيستم استفاده کنند و ارتقا آنها را به راحتي انجام دهند.
به علاوه اين سيستم به همراه يک کارت‌خوان همه کاره براي ويندوز ويستا عرضه مي‌شود و از E-SATA پشتيباني مي‌کند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image