جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يک رويارويي بزرگ
-(2 Body) 
يک رويارويي بزرگ
Visitor 2515
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم- در ماه اکتبر سال 2006 شرکت قدرتمند نرم افزاري اوراکل اعلام کرد که براي اولين بار قصد دارد سرويس‌هاي پشتيباني از سيستم عامل ردهت لينوکس را که پر فروش‌ترين لينوکس است، با هزينه‌اي پايين‌تر از قيمت پيشنهادي خود شرکت ردهت به فروش برساند.
تحليلگران معتقدند که شرکت اوراکل با مشکلاتي در اين زمينه مواجه خواهد شد، چرا که شرکت ردهت از نفوذ و تجربه بيشتري در بازار فروش برخوردار است. هم چنين آن‌ها مي‌گويند که انتظار داشتند، شرکت اوراکل اين رقابت را با قدرت بيشتري آغاز کند.
در مقابل، شرکت ردهت نيز که تقريبا نيمي از بازار فروش سيستم عامل لينوکس را در اختيار دارد، با تقويت محصولات و سرويس‌هاي اصلي خود قصد دارد عرصه را بر اوراکل تنگ کند. کارشناسان اعتقاد دارند که اوراکل، ردهت را مجبور به کاهش قيمت‌ها خواهد کرد.
نرم افزارهاي منبع باز براي استفاده عمومي رايگان و بدون هزينه هستند. گروهي از برنامه نويسان و توليد كنندگان نرم افزار نيز به صورت داوطلب وظيفه ارتقاء و بهبود اين گونه نرم افزارها را دارند. گروهي از شرکت‌ها هم نظير ردهت و ناول اين نرم افزارها را با پشتيباني فني و ارائه سرويس هاي جانبي، به فروش مي رسانند.
تعدادي از ناظران مي گويند که اوراکل مصمم است شرکت JBoss را خريداري کند که يک توليد کننده ميان نرم‌افزارهاي منبع باز است و محصولاتش، نرم افزارهاي کاربردي را به ديگر نرم افزارها نظير بانک‌هاي اطلاعاتي و سرويس دهندگان وب متصل مي کند. اين تملک باعث رويارويي مستقيم شرکت ردهت در مصاف با اوراکل خواهد شد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image