جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
يک محصول جديد و انقلابي از نوکيا
-(2 Body) 
يک محصول جديد و انقلابي از نوکيا
Visitor 2488
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - نوکيا سيستم ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا را معرفي مي کند، محصول جديد و انقلابي براي راه اندازي سريعتر و به صرفه شبکه هاي GSM/EDGE.

به منظور بسط و توسعه ايستگاه پايه Flexi EDGE ، که از لحاظ اندازه کوچکترين در بازار مي باشد، نوکيا از آخرين نوآوريهايش در الکترونيک و طراحي سيستمها بهره کامل جسته است، تا به اپراتورها اين امکان را بدهد که از بستري جمع و جور و قدرتمند براي شبکه هايي با کيفيت بالا با کمترين هزينه عمليات و سرمايه گذاري استفاده کنند.

با اتکا به طراحي فشرده مدولار، ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا تاثير بسزايي در پوشش و ظرفيت شبکه GSM/EDGE مي گذارد. در عين حال امکان بنا نهادن ايستگاه پايه را آسانتر و سريعتر مي سازد. اپراتورها مي توانند صرفه جويي قابل ملاحظه اي را در راه اندازي سايت، عمليات و کم کردن تعداد ايستگاه ها داشته باشند – که همگي منجر به پايين آمدن کل هزينه مالکيت شبکه مي شود.

ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا ارائه گر پيشروترين کارآيي راديويي به منظور پوشش عالي نقاط وسيع و اصلي مي باشد. در نتيجه تعداد قابل ملاحظه اي از ايستگاه ها را مي توان حذف نمود. همچنين، طراحي جمع و جور ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا اين امکان را مي دهد که فضاي کمتري از ايستگاه هاي حاضر و يا در دست اجرا اشغال شود. ظرفيت بالاي ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا امکان ارتقا ظرفيت شبکه همگام با افزايش ترافيک را فراهم مي سازد. ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا همچنين پيشرفت قابل ملاحظه اي در زمينه مصرف انرژي را به همراه دارد.

انتظار مي رود ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا در اواسط سال 2007 شروع به کار کند.
آري لتورانتا، مدير ارشد شبکه هاي راديويي نوکيا مي گويد:" ايستگاه جديد پايه Flexi EDGE نوکيا به منظور افزايش درآمد اپراتورها و فراهم کردن کارآيي و امکانات استثنايي طراحي شده است. در بازارهاي رشد کرده، ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا به اپراتورها اين امکان را مي دهد تا ظرفيت راديويي خود را تقويت کرده و از استمرارخدمات براي شبکه هاي WCDMA اطمينان حاصل کنند. در بازارهاي تازه توسعه يافته، ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا از راه اندازي سريع و به صرفه شبکه هاي GSM پشتيباني مي کند، که هر دو فاکتورهاي بحراني موفقيت براي اپراتورهايي مي باشند که در بازارهايي بزرگ با سطح پايين ARPU مشتريان فعاليت مي کنند."
مدول ايستگاه پايه Flexi EDGE ضد آب و هوا (سازگار با هر آب و هوا) را مي توان در فضاهاي باز و يا بسته بر روي زمين يا طبقات، بر روي ديوار و يا ستون، و يا در داخل هر نوع کابين استاندارد 19 اينچي نصب نمود. از آنجايي که اين دستگاه کوچک و سبک مي باشد به راحتي يک نفر مي تواند آن را حمل کند و در يک ايستگاه پايه نصب کند، تا بدين ترتيب راه اندازي شبکه سريعتر انجام گيرد.

ايستگاه جديد پايه Flexi EDGE نوکيا آخرين مدل از سري خانواده محصولات ايستگاه پايه فلکسي نوکيا مي باشد. بستر ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا، با توجه به منحصر بفرد بودنش در اين صنعت، مزيت مدولار بودن را براي اپراتورهاي GSM/EDGE، WCDMA/HSPA و WiMAX به ارمغان مي آورد. هر سه مدل مختلف ايستگاه پايه Flexi EDGE نوکيا همگي بر پايه معماري مدولاري Open Base Station Architecture Initiative (OBSAI) طراحي شده اند، که خالق تاثيري بسزا در زمينه راه اندازي، عمليات و نگهداري شبکه هاي راديويي مي باشند. علاوه بر سيستم تازه ايستگاه پايه Flexi EDGE، نوکيا دو سيستم Flexi WCDMA و Flexi WiMAX را نيز ارائه کرده بود.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image