جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کنترل کامپيوتر از راه دور
-(4 Body) 
کنترل کامپيوتر از راه دور
Visitor 2263
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم - دو شرکت Sage Software و Citrix، نرم‌افزار جديد کنترل از راه دور کامپيوترهاي شخصي و ابزارهاي اينترنتي خود را براي شرکت‌ها و مراکز کوچک تجاري روانه بازار کردند.
شرکت Citrix Online که بخشي از Citrix Systems است و به عنوان يکي از بزرگ‌ترين توليدکنندگان نرم‌افزارهاي دسترسي از راه دور و سرويس‌هاي همکاري اينترنتي محسوب مي‌شود، به همراه شرکت Sage Software محصول جديد خود را با نام Peachtree Remote Access(با پشتيباني GoToMyPC®) و Peachtree Online Meeting(با پشتيباني GoToMeeting®) به بازار معرفي کرد.
"اندور گلدبرگ"(Andrew Goldberg) معاون واحد بازاريابي استراتژيک شرکت Sage Software در اين باره گفت: «هر دو شرکت Software و Citrix Online بر توليد خدمات مورد نياز شرکت‌هاي کوچک تمرکز کردند تا از اين طريق مراکز ياد شده بتوانند رشد بيشتري داشته باشند.»
وي در ادامه خاطر نشان کرد: «کارمند مراکز تجاري کوچک با نرم‌افزار Peachtree Remote Access مي‌توانند به صورت ايمن، به کامپيوتر شخصي خود دسترسي داشته باشند و از هر مکاني، ابزارهاي Peachtree را در اختيار بگيرند. علاوه بر اين، شرکت‌هاي کوچک با نرم‌افزار Peachtree Online Meeting مي‌توانند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و توليد خود را افزايش دهند. اين ابزار به شرکت‌ها کمک مي‌کند ارتباطات خود با ديگر مراکز تجاري کوچک را تقويت کنند.»
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image