جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کاهش شکاف ديجيتالي با تلفن همراه
-(0 Body) 
کاهش شکاف ديجيتالي با تلفن همراه
Visitor 2437
Category: کامپيوتر
ايسنا- بر اساس يك مطالعه جديد افزايش كاربرد رايانه و دسترسي بهتر به ايميل و وب، شكاف ديجيتالي را خواهد كاست.
اين مطالعه كه از سوي يك موسسه تحقيقاتي آمريكايي منتشر شده نشان داد نابرابري فن‌آوري بين كشورها كاهش يافته است.
بر اساس اين مطالعه فن‌آوري نقش مهمي در جهاني‌سازي ايفا مي‌كند و رايانه‌ها و تلفن‌هاي همراه به مردم كمك مي‌كند بهتر با مردم كشورهاي ديگر ارتباط برقراركرده و يكپارچگي اقتصادي بهتري ايجاد كنند.
كاربرد رايانه در سال 2007، در 26 كشور از 35 كشور مورد مطالعه نسبت به سال 2002 افزايش يافت و سوئد با وجود 82 درصد از جمعيت خود كه از رايانه استفاده مي‌كردند و پس از آن كره‌ي جنوبي با 81 درصد و آمريكا با 80 درصد درصدر فهرست و پاكستان با 9 درصد، تانزانيا با 6 درصد و بنگلادش با 5 درصد در انتهاي فهرست اين كشورها در زمينه‌ي ميزان استفاده از رايانه قرار گرفتند.
اين داده‌ها مربوط به استفاده از رايانه در محل كار، مدرسه، خانه و مكان‌هاي ديگر بود و بر اساس اين مطالعه در مقايسه با اروپاي غربي، آمريكا و كانادا، استفاده از رايانه در بخش‌هاي فقير آسيا و آفريقا رشد كندي داشته اما در آمريكاي لاتين به ويژه در برزيل، افزايش قابل ملاحظه‌اي يافته است.
همچنين برخورداري از رايانه نيز در مقايسه با سال 2002 در 32 كشور از 34 كشور مورد مطالعه در سال 2007 افزايش يافته و 93 درصد از مردم كره جنوبي، 84 درصد از كويتي‌ها و 81 درصد از سوئدي‌ها صاحب رايانه هستند؛ اين مساله در مورد تلفن همراه نيز صدق كرده و برخورداري تلفن همراه نيز در سال 2007 در سطح جهان افزايش فوق‌العاده‌اي داشته است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image