جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کاهش قيمت سيم کارت همراه اول
-(1 Body) 
کاهش قيمت سيم کارت همراه اول
Visitor 2586
Category: کامپيوتر
مديرعامل اپراتور اول کشور از کاهش قيمت سيم‌کارت‌هاي دائمي تا 254 هزار تومان خبر داد
- روز گذشته اولين نشست مطبوعاتي سال90 مديرعامل بزرگ‌ترين اپراتور کشور در محل اين شرکت برگزار شد.
وحيد صدوقي، مديرعامل همراه اول در ابتداي اين مراسم با ارائه عملکرد اين شرکت در سال 89 به برنامه پرمشترک‌ترين اپراتور خاورميانه در سال 90 پرداخت. وي در ابتداي بحث خود به بيان يک خبر خوش پرداخت و عنوان کرد با توجه به بحث‌هايي که در سال گذشته ميان همراه اول و رگولاتوري به وجود آمده بود، تصميم گرفتيم قيمت سيم‌کارت‌هاي تلفن همراه را کاهش دهيم.

مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران از فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول به قيمت 254 هزار و 800 تومان از روز 27 ارديبهشت‌ماه سال جاري خبر داد.وي افزود: ‌در اين سيم‌كارت‌ها 120 هزار تومان هزينه حق اتصال، ‌چهار هزار و 800 تومان ماليات بر ارزش افزوده و 130 هزار تومان به عنوان تضمين پرداخت است. وي با بيان اينكه البته اين موضوع به اين معنا نيست كه قيمت سيم‌كارت‌هاي قديمي ارزان شود، گفت:‌ اين سيم‌كارت‌ها از 27 ارديبهشت‌ماه به مشتركان ارائه مي‌شود و سيم‌كارت‌هاي 0910 به عنوان سيم‌كارت‌هاي دائمي بدون تضمين همراه اول هستند.
مديرعامل همراه اول در پاسخ به سوال دنياي‌اقتصاد مبني بر عدم عرضه سرويس‌هاي ارزش افزوده در مقايسه با رقيب اصلي اين اپراتور و همچنين ارائه اينترنت نامناسب از نظر سرعت ارائه به کاربران گفت: قبول دارم که در اين بخش کند عمل کرده‌ايم؛ اما حرکتي که از سال 89 در مجموعه همراه اول آغاز شده است اين کندي را جبران خواهد کرد. وي در ادامه افزود: مشکل اصلي ما در اين بخش مديريت دولتي گذشته شرکت و قانون برگزاري مناقصه‌ها بوده است؛ چرا که ما هم‌اکنون شبکه‌اي با چندين وندور مختلف در اختيار داريم. ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده در اين شبکه ملزم به يکپارچه‌سازي اين شبکه است. ما بارها سعي کرده‌ايم که سرويسي را ارائه دهيم؛ اما در مراحل تست با مشکل از سوي يک وندور مواجه شديم. حال تصور کنيد درخواست از آن وندور براي به‌روز رساني تجهيزات خود چقدر زمان بر خواهد بود. همين عوامل باعث شده تا ما در بخش سرويس‌هاي ارزش افزوده سرعتي کند داشته باشيم؛ اما بعد از خصوصي شدن شرکت و برداشته شدن قوانين دست و پاگير سرعت توسعه اين بخش افزايش يافته است. صدوقي در ادامه به سرويس‌هاي ارزش افزوده راه‌اندازي شده در سال گذشته اشاره کرده و از سرويس‌هاي انتقال شارژ، بسته نامحدود اينترنت يا سرويس همراهان نام برد و افزود: ما با سه پيمانکار براي ارائه سرويس‌هاي ارزش افزوده به توافق رسيده و کار را آغاز کرده‌ايم. مديرعامل همراه اول ادامه داد: اين به معناي تامين محتواي اين سرويس‌ها نيست، بلکه افرادي که در بخش تامين محتوا فعاليت دارند، مي‌توانند براي ارائه سرويس‌هاي خود با اين سه پيمانکار همکاري داشته باشند. صدوقي درباره سرعت اينترنت همراه اول گفت: از آنجايي که شبکه ما در حال حاضر نسل دو و دو و هفتاد و پنج است، نمي‌توان سرعت بالا ارائه داد؛ چرا که ارائه سرعت بالاي اينترنت بر بستر موبايل مستلزم شبکه نسل سه است. وي ادامه داد: در اين بخش تمام اقدامات لازم صورت گرفته است تا پس‌از پايان دوره حفاظت اپراتور سوم، همراه اول نيز بتواند از شبکه نسل سوم بهره بگيرد. وي ادامه داد: در حال حاضر 4 ميليون و 700 هزار نفر از سرويس GPRS همراه اول استفاده مي کنند که اين رقم از يک و نيم ميليون نفر گذشته رشد چشمگيري داشته است که در حقيقت ارائه بسته نامحدود اينترنت باعث اين استقبال شده است.
صدوقي گفت: براي سال 90 در نظر داريم که ظرفيت استفاده از اين سرويس را براي 18 ميليون نفر فراهم کرده و سعي مي‌کنيم تا خرداد ماه جاري اين ظرفيت را به 20 ميليون مشترک برسانيم. وي ادامه داد در بحث سرعت هم زماني که روي نمايشگر کاربر حرف G نمايان شود، سرعت دانلود اينترنت 20 تا 25 کيلو بيت بر ثانيه خواهد بود و اگر کاربر در مناطق به روز شده آنتن‌ها به شبکه Edge قرار داشته باشد، مي‌تواند از 30 کيلو بيت بر ثانيه به بالا دانلود داشته باشد. وي ادامه داد: در حال حاضر ظرفيت ارسال پيام کوتاه به 40 هزار پيام در ثانيه افزايش يافته و ظرفيت‌سازي براي 20 ميليون مشترک جديد نيز در شبکه IN انجام شده است. حسن رضوي، معاون فني و مهندسي شرکت ارتباطات سيار ايران در ادامه گفته صدوقي در پاسخ به «دنياي‌اقتصاد» عنوان کرد: رتبه سايت همراه اول هم اکنون جزو صد سايت پر بازديد ايران است اين رتبه را از يازده ماه گذشته تا به امروز داشتيم که اين نشان‌دهنده افزايش تقاضا در اين اپراتور است. وي به راه‌اندازي سرويس جيرينگ در ماه‌هاي آينده اشاره کرد و افزود: اين سرويس در قالب يک سرويس ارزش افزوده در آينده نزديک ارائه مي‌شود و قطعا با استقبال از سوي مشترکان روبه‌رو خواهد شد. وي همچنين به سرويس‌هايي چون آواي انتظار و فعال شدنش به صورت آزمايشي براي دو ميليون مشترک همراه اول اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون دوره آزمايشي اين سرويس به پايان رسيده و اين سرويس هم‌اکنون در بخش تجاري قرار گرفته است. اين مقام مسوول به ميزان استقبال از اين سرويس در زمان تجاري شدن اشاره نکرد؛ اما ادامه داد ارسال پيامک‌هاي تبليغاتي اين سرويس كه از چندي پيش آغاز شده به تدريج براي تمام مشترکان همراه اول ارسال خواهد شد.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image