جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کپي‌رايت عامل اصلي عقب‌ماندگي
-(1 Body) 
کپي‌رايت عامل اصلي عقب‌ماندگي
Visitor 2693
Category: کامپيوتر
عدم رعايت قانون کپي‌رايت و انتظار ساخت بازي‌هايي در سطح بازي‌هاي مطرح دنيا از سوي شرکت‌هاي توليدکننده بازي‌هاي الکترونيکي، از عوامل عقب‌ماندگي اين صنعت در کشور است.
محمدرضا مجد رضايي، مسوول کميته فرهنگ استفاده از بازي‌هاي الکترونيکي در شوراي عالي اطلاع‌رساني، با بيان مطلب فوق افزود: ساخت بازي‌هاي الکترونيکي در سطح عالي، به دليل جوان بودن اين صنعت در کشور ما، چندان موضوعيت و ضرورت ندارد و توليدکنندگان بازي‌هاي الکترونيکي بايد در گام نخست، از ساخت بازي‌هاي ارزان قيمت شروع کنند.
رضايي، همچنين در خصوص پيش‌بيني زمان نهادينه شدن استفاده مناسب از بازي‌هاي الکترونيکي، خاطرنشان کرد: براي تحقق اين موضوع، بايد اقداماتي جدي از سوي نهادهاي مربوطه و خانواده‌ها انجام شود، به گونه‌اي که با مهم تلقي کردن اين موضوع از سوي خانواده‌ها، حاکميت نيز به اجبار بايد يا رده‌بندي سني ساير کشورها را مطرح و يا رده‌بندي بومي را براي کشور راه‌اندازي کند.
مسوول کميته فرهنگ استفاده از بازي‌هاي الکترونيکي در شوراي عالي اطلاع‌رساني، اظهار اميدواري کرد که با شرايط موجود، حداقل سال آينده، مبحث رده‌بندي سني بازي‌هاي الکترونيکي در کشورمان فرهنگ‌سازي شده باشد و پس از آن ضوابط رده‌بندي سني بومي کشور نيز تعيين شود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image