جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کتابخانه‌هاي الکترونيکي در راه است
-(0 Body) 
کتابخانه‌هاي الکترونيکي در راه است
Visitor 2443
Category: کامپيوتر
ايتنا- اين روزها کتابخانه‌ها با هدف جذب هر چه بيشتر خوانندگان و مشترکين، ليست بلندبالائي از کتاب‌ها، موسيقي، فيلم و ديگر محتواهاي الکترونيکي را براي دانلود بر روي دستگاه‌هاي پخش‌کننده پرتابل و يا کامپيوترها ارائه مي‌نمايند و در اين راه برخلاف سايت‌هايي مانند iTunes و يا Amazon.com هزينه‌اي را از متقاضيان طلب نمي‌کنند.
شعبات کتابخانه Phoenix با ايجاد يک شبکه اقدام به ارائه حدود 50 هزار عنوان کتاب الکترونيکي (eBook) ، موسيقي و فايل‌هاي ويديوئي نموده و دسترسي به اين محتويات را از هر مکاني براي مشترکان خود امکان‌پذير ساخته است.
بنا به گفته Tom Gemberling کتابدار منابع الکترونيکي کتابخانه Phoenix اين پروژه در آينده‌اي نزديک به سرويس بسيار محبوبي مبدل خواهد شد.
نحوه استفاده از اين خدمات بسيار آسان بوده و کافي است پس از انجام مراحل ثبت نام، از طريق وب به سايت کتابخانه متصل شده و بعد از دريافت فايل‌هاي مورد نظر، آنان را با استفاده از برنامه‌هايي مانند Adobe Digital Editions ، Mobipocket Reader و يا OverDrive Media Console مورد استفاده قرار دهيد.
Jim McCluskey دستيار مديريت کتابخانه Sno-Isle در واشنگتن مي‌گويد: «مردم بخاطر قابل حمل بودن اين روش علاقه‌مند به استفاده از آن مي‌باشند.»
در حال حاضر کتابخانه‌هايي که براي عرضه محتواهاي ديجيتالي خود رو به روش‌هاي آنلاين آورده‌اند از نرم‌افزارهايي استفاده مي‌نمايند که توسط طيف وسيعي از تجهيزات قابل حمل و پرتابل قابل استفاده مي‌باشند.
دستگاه‌هايي مانند: Sony's Reader, SanDisk's Sansa, Samsung's Blackjack, Palm's Treo 700wx, Motorola's Q, Microsoft's Zune, iRiver's 510, Hewlett-Packard's iPAQ, Dell's Axim, Creative Technology's ZEN, AT&T's Cingular Smartphone و iPhone يا iPod اپل.
به عقيده McCluskey کتابخانه‌ها با دارا بودن مجموعه‌هاي متنوعي از کتب و موسيقي‌هاي قابل دانلود اين شانس را خواهند داشت که همگام با فناوري‌هاي روز دنيا حرکت نمايند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image