جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کسپرسکي برنده جايزه بهترين نرم‌افزار سال 2008
-(31 Body) 
کسپرسکي برنده جايزه بهترين نرم‌افزار سال 2008
Visitor 9351
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - لابراتوارکسپرسکي اعلام کرد بسته امنيتي Kaspersky Internet Security 2009 از سوي سايت آلماني Softwareload.de برنده جايزه طلايي بهترين نرم‌افزار سال 2008 گرديد.

ديده بان آي تي، روابط عمومي کسپرسکي در ايران اعلام کرد: شرکت نرم‌افزاري Kaspersky Lab پيشرو در زمينه تهيه راه‌حل‌هاي مديريت امنيتي محتوا اعلام کرد نرم ‌افزار Kaspersky Internet Security 2009 جايزه اول بهترين نرم‌افزار سال 2008 را از سوي سايت آلماني Softwareload.de به خود اختصاص داد.

در اين انتخاب بيش از يکصد هزار بازديد کننده سايت Softwareload.de براي انتخاب برترين نرم‌افزار سال راي دادند. انتخاب نامزدها از سوي گروهي از داوران متخصص و در 13 زيرگروه صورت پذيرفت. در پايان بسته امنيتي Kaspersky Internet Security 2009 موفق شد تا بيشترين آراء را در بخش Security به خود اختصاص داده و نشان طلايي را از آن خود نمايد. اين دومين سال متوالي است که يکي از محصولات Kaspersky Lab در اين گروه موفق به کسب مقام گرديده است.

اين محصول شخصي جديد که در اواسط سال 2008 از سوي آزمايشگاه کسپرسکي معرفي گرديده بر مبناي جديدترين موتور آنتي ويروس که سرعت اسکن سيستم را به¬طور چشمگيري افزايش مي‌دهد ساخته شده است. Kaspersky Internet Security 2009 با ايجاد يک ماجول فيلترکننده فعال ابتکاري از فناوري HIPS در کنار يک فايروال پيشرفته، يک ماجول ضداسپم و بخش کنترل والدين استفاده مي‌نمايد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image