جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کشاورزان ويتنامي هم آنلاين هستند
-(39 Body) 
کشاورزان ويتنامي هم آنلاين هستند
Visitor 9832
Category: کامپيوتر
پارس آنلاين - كشاورزان ويتنامي براي يادگيري موارد مورد نياز در كسب و كار خود به كافي‌نت‌ها مراجعه مي‌كنند.

كافي‌نتي در اچ‌سي‌ام سيتي: « Nguyen Hung Dan» در ميان سروصدا و هياهوي كساني كه سرگرم بازي‌هاي اينترنتي هستند، سرگرم جست‌وجوي اطلاعاتي براي توسعه‌ي فعاليت‌هاي كشاورزي خود در اينترنت است.

او مي‌گويد: من به برنامه‌اي براي راه اندازي يك كسب و كار ويژه براي توليد آب سالم فكر مي‌كنم. پيدا كردن يك دستگاه نوي تصفيه‌ي آب در مقياس صنعتي بسيار گران است و من به دنبال يك دستگاه دسته دوم هستم.

«دن» تنها يكي از كشاورزان پيشرفته‌اي است كه در اچ‌سي‌ام سيتي زندگي مي‌كنند. اين كشاورزان از اينترنت براي دست‌رسي به اطلاعات مفيد براي توسعه‌ي كسب و كار خود استفاده مي‌كنند. آن‌ها اطلاعات سودمندي را به كمك اينترنت براي نحوه‌ي اداره‌ي كسب و كار خود مي‌آموزند.

از زمان ورود اينترنت پرسرعت به اين ناحيه و راه اندازي كافي‌نت‌ها «دن» يكي از اولين كساني بوده است كه از اين امكانات استفاده مي‌كرده است. اما او بر خلاف بسياري از كساني كه براي استفاده از بازي‌هاي اينترنتي به كافي‌نت‌ها مراجعه مي‌كنند، از اينترنت بيش‌تر به منظور جست‌وجوي اطلاعات مورد نظر خود بهره مي‌برد.

جالب اين جاست كه «دن» به همراه تني چند از همكاران خود از مشتريان دائمي كافي نت هستند.
تعدادي از اين افراد مانند ديگر ساكنان اين ناحيه به صيد و فروش ميگو اشتغال دارند. اما هميشه نوسان بازار و قيمت ميگو شغل آن‌ها را تهديد كرده است. از سوي ديگر تاجراني كه اين محصول را خريداري مي‌كنند هميشه به اين مناطق نمي‌آيند.

دو تن از اين كشاورزان با مطالعه‌ي مقاله‌اي در يك روزنامه درباره‌ي چگونگي گسترش كسب و كار بر روي وب تصميم گرفتند كه وب‌سايتي را براي فروش محصولات خود راه اندازي كنند. «چائو» و «لانگ هوآ» اكنون با راه اندازي سايت www.muabanraovat.com براي كسب و كار خود مشتريان بسياري را در خانه‌ها و منازل به دست آرده‌اند كه مي‌توانند ميگوي مورد نياز خود را سفارش بدهند و از طريق خدمات اين سايت آن را دريافت كنند. بنابراين «چائو» و «لانگ هوآ» ديگر نيازي به منتظر شدن براي رسيدن تاجران ميگو ندارند. آن‌ها به صورت مستقيم با مشتريان خود ارتباط برقرار مي‌كنند و محصولات خود را به آنان مي‌فروشند.

آن‌ها مشتريان بسيار زيادي را از اين طريق به دست آورده‌اند و حالا ديگر حتا ميگوي كافي براي عرضه به مشتريان خود ندارند.

آن‌ها معتقدند كه اينترنت مي‌تواند براي تعداد زيادي از كشاورزان مفيد واقع شود به شرط آن كه نحوه‌ي استفاده‌ي درست از آن را بدانند.

تعداد زيادي از كشاورزان اين منطقه موفق شده‌اند با استفاده از اينترنت و راه اندازي وب‌سايت كسب و كار خود را در پرورش دام، فروش گوشت و شير، فروش محصولات كشاورزي و ... گسترش دهند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image