جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کم فروشان پهناي باند را معرفي کنيد
-(38 Body) 
کم فروشان پهناي باند را معرفي کنيد
Visitor 9758
Category: کامپيوتر
رسيدگي به حقوق کاربران فاوا از آن مواردي است که تا دلتان بخواهد در ايران متولي دارد، اما اين همه متولي کمکي به رضايتمندي کاربران نکرده است.

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي که از آن با نام رگولاتور هم ياد مي‌شود يکي از همان متولياني است که مدام مدعي رسيدگي و نظارت بر اپراتورهاي ارتباطي و همچنين کيفيت سرويس‌هاي ارائه شده از سوي آنها به کاربران است.

رگولاتور از چند سال پيش همواره کاربران اينترنت پرسرعت را تشويق به اندازه گيري سرعت و کيفيت خدمات دريافتي کرده و از آنها خواسته است که در صورت مغايرت کيفيت دريافتي با متن قرارداد خود براي شکايت به معاونت نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات اين سازمان مراجعه کنند. تا همين چند ماه پيش، هم از سوي مرکز متما و هم رگولاتور ماهانه ليستي از 10 شرکت برتر اينترنتي ماه منتشر مي‌شد. ليستي تشکيل يافته از نام 10 شرکت از 11 شرکت ارائه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت که به ترتيب برآيند کيفيت خدمات ارائه شده در رده اول تا دهم اين ليست قرار مي‌گرفتند. اما اين بار و در ليست منتشر شده جديد تنها نام سه شرکت ديده مي‌شود. درحالي كه ليست قبلي مي‌توانست به کاربران نشان دهد که چه شرکت‌هايي از سرعت و کيفيت لازم برخوردار نيستند.

به هر حال شايد کاربران فاواي ايراني هيچ وقت دليل کوتاه آمدن‌هاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در برابر کارشکني‌ها و کم فروشان اينترنتي را نفهمند، اما شايد بتوان اين نتيجه را گرفت که يکي از دلايل عدم توسعه کيفي سرويس‌هاي اينترنتي در کشور همين سازمان تنظيم مقررات باشد که همواره سعي مي‌کند چشمش را روي قصور برخي از متخلفان خصوصي بسته و ليست برترين‌ها را کوتاه کند تا مبادا شرکت‌هاي پايين ليستي مشتريان خود را از دست بدهند. به هر حال وزير ارتباطات نيز روز گذشته و در جريان يک همايش با بيان اينكه متاسفانه موضوع عمده در بحث پهناي باند اينترنت، بخش دسترسي و توزيع است كه در اين رابطه كم‌لطفي و كم‌فروشي مي‌شود، گفته است: اميدوارم با اعلام بنده در اين جا، اين موضوع براي حال و آينده اصلاح شود؛ بنا داريم نظارت را بيشتر كنيم و البته اميدواريم كار به برخوردهاي حقوقي و قضايي نكشد و موضوع حل شود.

هرچند که هر دو وزير گذشته فاوا همواره سعي کرده‌اند مشکلات موجود را با کمترين تنبيه به پايان برسانند، اما بايد از وزير محترم فاوا پرسيد که اين همه مماشات براي چيست؟ آيا نمي‌توان شرکت‌هايي را که به هر دليل هم اکنون با ضعف‌هايي در حال ارائه خدمت‌رساني هستند با شرکت‌هاي قوي جايگزين کرد؟ آيا شرکت‌هاي حاضر نمي‌توانند با پيوستن به يکديگر و ايجاد يک کنسرسيوم منابع مالي خود را تجميع کرده و خدماتي در شأن کاربران فاوا ارائه دهند؟ شايد هم مشکل زيرساختي جلوي برخورد مناسبي با کم فروشان پهناي باند را گرفته است؟
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image