جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کمين هکرها در YouTube
-(38 Body) 
کمين هکرها در YouTube
Visitor 10128
Category: کامپيوتر
کاربران مدت هاست به اين نکته واقف شده اند که دانلود نرم افزار از منابع نامطمئن، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفي شده و بدون جلب نظر کاربر، در را به روي ورود هکرها به رايانه بگشايد.
به نظر مي رسد هکرها براي اينکه بتوانند روز به روز تعداد بيشتري از کاربران وب را گرفتار حقه ها و کلاهبرداري هاي خود کنند، شم خاصي دارند! نمونه دست به نقد آن هم خبري است که در تاريخ هشت اکتبر (17 مهر سال جاري) در tech.blorge درج شده است.
به گزارش اين سايت هکرها با استفاده از YouTube و ديگر منابع معتبر آنلاين، راه جديدي براي رخنه به رايانه کاربران يافته اند.
در واقع هکرها با علم به محبوبيت YouTube و شبکه هاي اجتماعي، متدهاي خلاقانه و جديدي براي هک کردن رايانه شما به دست گرفته اند.
به گزارش MSNBC در يک شيوه نوين، نفوذگران با استفاده از صفحات جعلي و غيرواقعي YouTube، بدافزار منتشر مي کنند. اين صفحات بسيار شبيه YouTube واقعي کپي برداري شده است و آنچه که حساسيت موضوع را بيشتر مي کند اين است که يک برنامه رايگان در اينترنت وجود دارد که هر کس با استفاده از آن به راحتي مي تواند، چنين صفحات تقلبي بسازد.
روش کار به اين صورت است: ابتدا هکرها هزاران ايميل براي کاربران ناآگاه ارسال مي کنند که اين ايميل ها به صفحات جعلي اشاره دارد. سپس کاربران با پيام خطايي مواجه مي گردند که در آن ادعا شده بدون نصب نرم افزار جديد، مشاهده ويدئوي موردنظر امکان پذير نيست. در اين پيام لينکي تعبيه شده که هکر آن را به برنامه مخرب مورد نظر خود ارتباط داده و شما ناخواسته با کليک بر آن، اجازه مي دهيد ويروس به سيستم شما راه پيدا مي کند.
اگر از YouTube استفاده مي کنيد....
با توجه به آنچه که در بالا شرح آن رفت، ترجيح مي دهيم خود شما اين جمله را کامل کنيد
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image