جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کنترل فرزندان با تلفن همراه
-(36 Body) 
کنترل فرزندان با تلفن همراه
Visitor 9670
Category: کامپيوتر
موبنا- شرکت AT&T سرويس جديدي را موسوم به "nanny service" ( سرويس مراقب) ارائه خواهد داد که به والدين کمک مي کند ميزان استفاده فرزندان خود از تلفن هاي همراه را کنترل و محدود کنند.
به گزارش پايگاه اينترنتي redherring ، راه اندازي سرويس جديد از سوي شرکت AT&T بيشتر با اين هدف صورت خواهد گرفت که امکان برقراري ارتباطات نامطلوب و دستيابي به سايت هاي اينترنتي نا خوشايند براي نوجوانان فراهم نشود.
سرويس مذکور با اين هدف راه اندازي خواهد شد که همچنين به والدين کمک کند تا آنان با صورتحساب هاي مخابراتي سنگين مواجه نشوند .
اين سرويس همچنين کمک خواهد کرد تا نوجوانان از خطر بالقوه دسترسي به برنامه هاي نادرست و غير اخلاقي در امان باشند.
بر اساس اين خبر سرويس هاي جديد شرکت AT&T از سرويس هاي مشابهي که از سوي رقباي آن ، "وريزون وايرلس" و اسپرينت نکستل" ، در خصوص اعمال و بکارگيري تکنولوژي هاي محافظتي مشابه ارائه مي شود ، تا حدودي متفاوت تر است.
در حاليکه سرويس هاي که از جانب شرکت هاي وريزون وايرلس و اسپرينت نکستل ارائه مي شوند اين امکان را به والدين مي دهند که با استفاده از سرويس "موقيت ياب جهاني" حتي محل رفت و آمد فرزندان خود را از طريق تلفن هاي همراه کنترل کنند ولي شرکت AT&T يکي از اولين اپراتورهايي است که اين امکان را والدين مي دهد تا ميزان زمان مکالمات تلفني فرزندانشان را تنظيم کنند.
شرکت AT&T همچنين اين امکان را در اختيار والدين قرار مي دهد تا اينکه تعداد روزها و يا هفته هايي را که تلفن همراه فرزندانشان مورد استفاده قرار گرفته است کنترل کنند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image