جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
کودکان بريتانيايى، عاشق تلفن همراه
-(30 Body) 
کودکان بريتانيايى، عاشق تلفن همراه
Visitor 9502
Category: کامپيوتر
آى‌تى‌ ايران - موسسه Carphone Warehouse در يک بررسى جديد نشان داد، در حال حاضر بيش از 90 درصد کودکان 12 ساله بريتانيايى تلفن همراه دارند.

طبق آمارهاى منتشر شده، بيش از 80 درصد کودکانى که در اين تحقيق شرکت کرده بودند اعلام کردند که در کنار تلفن همراه احساس امنيتى بيشترى مى‌کنند و آسان‌تر مى‌توانند با همسالان خود ارتباط برقرار کنند.



به طور ميانگين کودکان بريتانيايى روزانه 10 پيام کوتاه(SMS) ارسال يا دريافت مى‌کنند که اين رقم سه برابر تعداد پيام‌هاى کوتاهى است که توسط والدين آنها ارسال يا دريافت مى‌شود.

در اين تحقيقات 1250 کودک 11 تا 17 ساله شرکت کرده بودند و در پايان مشخص شد، در حالى که استفاده از تلفن همراه در بسيارى از مناطق بريتانيا ممنوع شده،‌ 50 درصد شرکت‌کنندگان در اين تحقيق اعلام کرده بودند که به هنگام تدريس اساتيد خود به ارسال و پرداخت SMS مى‌پرداخته‌اند.

طبق اين آمارها، 78 درصد کودکان 11 تا 17 ساله معتقدند که تلفن همراه امکان زندگى اجتماعى بهتر و آسان‌تر را براى آنها فراهم مى‌آورد و باعث مى‌شود که همواره در دسترس باشند.

اين طور که معلوم شده،‌ دخترها بيش از پسران به تلفن مراه علاقه دارند و اگر يک روز آن را نبينند تصور مى‌کنند که با يک مشکل عمده مواجه شده‌اند.

Add Comments
Name:
Email:  
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image